2013年9月9日 星期一

熱辣辣遊廸廸尼

07092013

原本星期六約了小B契媽去食Tea Buffet, 不過小B契媽突然有事做, 提早一天就通知我要取消Booking, 結果由本身有約的週末就變得無無聊聊嚕.  幸好突然記得前陣子換手機時免費獲得兩張廸廸尼門劵, 所以就決定星期六帶小B去廸廸尼喇.

連續幾天大雨後, 今日非常好天呀, 但太好天去廸廸尼, 我們一家三口都有點辛苦呢~

小B第一次去廸廸尼...未出發先興奮!! 
到啦到啦, 鐘意睇水的小B, 對這個水池超有興趣.
才剛來到不久, 但因為實在太好天, 結果小B已經曬到沒什麼表情了.  (小B爸還在怪大頭蝦媽媽忘了帶傘來擋太陽, 害得小B曬到紅卜卜呢!!)
入園後不久, 好快就有花車巡遊, 為了讓小B看得清楚一點, 所以早早就霸定頭位...
小B: 爸爸...巡遊咁耐都未開始,不如我地食住提子等啦!!

嘩嘩嘩開始啦...

一開始時, 小B見到大大架花車+大大隻公仔, 差點兒嚇到想喊, 不過經爸爸在她耳邊說了幾句後, 小B好快就沒事嚕.  爸爸...你係得既~
看過花車巡遊, 又熱又攰, 先找個陰涼地方餵飽小B, 我們才再到餐廳享用又貴又難食的快餐...
上海鍋雞飯 + 炸魚柳沙律薯條 + 橙汁, 承惠208個大洋, 這個下午茶真的食得一點也不值~

天氣熱, 大家都有點辛苦, 加上免費入場, 所以我們一家都表現得有點Hae, 最後行行坐坐, 玩了數個遊戲, 再等到夠鐘睇煙火後就閃人喇~
臨走前...爸爸還買了紀念品給小B, 你看這位小朋友收過公仔後有多得戚?!
Bye Bye~

六個多小時廸廸尼遊圓滿結束, 我們又帶著疲憊的身駒回家啦.  下次待小B大一點再來, 相信到時小B應該會玩得更加投入, 更加開心.
後記: 小B爸話今日雖然辛苦, 但見到個寶貝囡開心, 佢自己都好開心.  (所以媽媽我決定以後放假再安排多些節目給爸爸, 嘩哈哈哈~)

10 則留言:

  1. 果日真係幾熱下. 不過好彩小b玩得開心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 下次咁熱既天氣, 都係留係室內既地方穩陣d, 哈哈~

      刪除
  2. 我都係星期6嗰日去迪迪尼WOR, 咁啱GE! 我3PM去到, 又係睇完煙花走, 我又係一去到睇巡遊呢, HAHA! 曬到爆炸呀真係!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我早你少少...兩點鐘到!!
      好彩個日都唔算多人, 不過就真係好熱好曬囉~

      刪除
  3. 啲親子活動通常都係勁辛苦(大人),不過見到小b玩得咁開心,幾辛苦都抵嘅

    回覆刪除
    回覆
    1. 係架..雖然大人辛苦, 但見到仔女開心, 自己都會好開心滿足架!!
      因為我地既責任, 咪就係要令小朋友開心咋嘛, 哈哈~

      刪除
  4. 上次我去落雨,又係c,不過見佢地咁開心咩都值

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯...
      我諗去廸廸尼, 最好都係冬天先去, hee~

      刪除
  5. 見到佢地開心, 爸爸媽媽幾辛苦都帶佢地去玩...

    小B爸爸從呢日開始, 放假都會又辛苦又開心又充實喇!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢之前成日投訴我, 話佢一放假我就排到個schedule密麻麻, 希望佢之後唔好再有怨言啦, 哈哈~

      刪除