2013年9月12日 星期四

遲鈍媽媽講胎動

前陣子在媽媽會谷內見好多陀第一胎的媽媽都說好像已經感到胎動時, 我還在問自己, 何解我第二胎都仍未感覺得到...而她們第一胎就已經感覺到呢?!  照道理第二胎理應比第一胎感覺得到還要早, 而我第一胎時又好像真的差不多要20週左右才感覺到.  結果當我靜下來看看有否動靜時, 我終於感覺到啦, 最初還不以為意, 但連續幾天都有相同感覺, 無理由還不是嘛!!

再當我想回頭時, 其實這種感覺早於16-17週時已經出現了, 只是我這個遲鈍媽媽後知後覺.

希望Baby不要像媽媽一樣, 反應遲鈍啊, 哇咔咔咔咔咔~

15 則留言:

  1. 開頭啲胎動太輕微,feel唔到都唔出奇

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係架...初初只係feel到好輕微咁彈彈下, 完全唔會為意囉!

      刪除
  2. 回覆
    1. 我都係咁話...因為唔打算再有下一次, 所以呢幾個月要好好enjoy~

      刪除
  3. 其實我都仲未肯定係咪胎動XDD
    我而家都feel唔到呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 第一胎無咁快...不過都應該差唔多時候架喇~

      刪除
  4. 回覆
    1. 係呀...初初生完個時, 都真係幾懷念呢重感覺!
      既然令你回味, 咁你都快d生多個陪燒腩仔啦, 哈哈~

      刪除
  5. 我陀一仔時都好似你咁諗番轉头其实早已有感觉呢!

    回覆刪除
  6. 我都未留意,不過到左20週之後就真係勁好多!

    回覆刪除
  7. 又唸番起第一次FEEL到胎動o既奇妙感覺,果時可能太期待成日摸個肚等胎動,所以18週就FEEL到啦 :)

    回覆刪除
  8. 我果時都係好遲鈍先feel到咖..番健康同姑娘講,我仲問呢d係咪胎動呢.哈哈~
    anyway~enjoy this moment ^^

    回覆刪除