2013年9月10日 星期二

愛上煮飯仔

最近小B好鐘意學婆婆炒餸, 有日更用亞父(舅父)食完的麥當當早晨全餐盒及餐具來玩, 再放幾個形狀盒玩具的形狀上去炒呀炒.  而我下班回家後, 小B亦有炒餸給我看, 求期拿起件東西, 更作勢落油, 落鹽呢, 好好笑.

婆婆見小B近期愛上玩煮飯仔, 所以就叫媽媽我買些煮飯仔玩具給她喇.  其實之前一直都好想淘一套廚房玩具回來, 不過婆婆家中沒那麼多餘的位置放大玩具, 所以最後就不了了之嚕.

如今既然小B愛玩, 就淘一套小小的煮飯仔玩具給她, 希望她喜歡!!

其實這套煮飯仔都蠻超值, 籃中有幾件疏菜, 針板, 刀, 煮食爐具及水煲, 都只需$48, 好抵呀~~~~~~~~
忍不住手, 我又好想再入手多些新玩具給小B啦.

11 則留言:

  1. 小b~幾時炒返兩味比ee試吓? :p
    健康院姑娘話玩多啲煮飯仔好架,不過無講點解

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來玩煮飯仔係好架..真係無聽過!!

      刪除
    2. 健康院姑娘都o甘講, 因為日常化~~

      刪除
  2. 我細個都好鍾意架。不過無咩人陪我玩。我想囡囡大個一齊玩。哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈...等anki一歲度, 你就可以同佢一齊玩煮飯仔架喇~

      刪除
  3. 我個女都好中意玩煮飯仔,搞到我想買哂成個kitchen比佢,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 買啦..你屋企咁大, 買多幾套都仲得, 哈哈~

      刪除
  4. 我細個超鐘意玩煮飯仔㗎﹗仲成日想儲齊一套廚具添﹗
    我有興趣呢套玩具個淘寶link呀﹗可以遲D考慮買返套畀燒腩仔玩﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. http://item.taobao.com/item.htm?id=10871303688
      快d淘番套俾燒腩仔玩啦, 我見我fd個囝都好鐘意玩煮飯仔架~

      刪除
  5. 我想問點將留言加去右邊嗰度呀, thank

    回覆刪除
    回覆
    1. http://milkteayiu.blogspot.hk/2013/09/blog-post_4.html
      你跟住呢個blog做就ok架喇~

      刪除