2013年9月17日 星期二

見醫生 @ QE

等呀等...等呀等, 終於等到19週見政府醫生了.

現在QE比起兩年前自助化了好多, 從前每次去檢查都會有醫護人院幫忙量血壓及體重, 但今次竟然變成了自助式.  算...反正就不應對政府有任何要求, 自助式就自助式吧!!  而且今次不用我等兩小時已經算是好好.

假如由未懷孕至懷孕19週, 我的體重才稍為增加了兩磅, 會否有點過份?!
(但我向來食得訓得, 無痾無嘔, 究竟我比從前食多了的東東, 都跑到那裡去呢?)

醫生說因為我本身偏瘦, 但健康各方面一切良好, 即使上胎小B出世時偏輕也屬正常, 而且現在小B健健康康就行啦.  不過為免今胎Baby到出世時一樣會有偏輕情況, 所以醫生說遲些32-35週時會安排我照一次超聲波, 再看看Baby Size.  如果到時結果同是偏細, 就要安排見見營養師, 希望Baby出世時可以重磅些嚕.

真沒想到今胎竟然可於QE安排額外照一次超聲波呢, 哈哈~

今次除了跟醫生閒談幾句, 再做個身體檢查就可以閃人.  (等就等個幾鐘, 見就見幾分鐘)

下次再到QE覆診就是個半月後的事了, 而且我Baby因為可能會有偏輕問題, 所以今次醫生主動要求我跟助產士小組.  都好...反正我就不打算到健康院檢查, 要求跟助產士, 難得今次不用自己開口.

今次見醫生給我的感覺尚算不錯, 希望之後可以遇回上胎跟我的助產士黃姑娘啦, 這個黃始娘真的超Nice超好人啊.  :-)

18 則留言:

  1. 政府竟然會安排照超聲波,咁又唔錯喎!
    咁細B宜家幾磅呀?如果肥B唔肥人都幾好喎 :)
    果時肚b都係中間偏輕架,出世6磅多DD架咋

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知佢幾磅呀, 下個月去私家照時, 問下E生先.
      不過我自己宜家先重得兩磅, 我諗佢都唔方大隻得去邊~
      肚B有6磅多D都好丫, 個時我重左廿幾磅, 但係最後小B出世時竟然得5磅4咋, 真係完全無諗過會咁輕囉, 好彩佢食奶食得幾好, 到1個月番健康院時已經有差唔多7磅!!

      刪除
    2. 原來小B出世咁嬌的的呀!咁食多啲長胎野呀,雞蛋/牛肉/花膠,瞓覺都ok架,祝肥b唔肥媽,繼續做索媽

      刪除
    3. 祝肥b唔肥媽,繼續做索媽 <-----惦, 我鐘意~

      刪除
  2. 咁你加油, 食多些雞蛋飲多些奶, 又係肥b唔肥人ga.
    我到尾段, c+反而要我減雞蛋同奶, 因為apple已經夠哂磅, 出世8.2lbs ^^
    你都加油啊.

    回覆刪除
    回覆
    1. 奶我日日都有飲, 不過蛋就無乜點食.
      我會試下食多D蛋, 等亞B肥D大隻D~
      ^^

      刪除
  3. 我由懷孕到而家都重左幾kgs...omg!!我會唔會變大肥媽呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 生完有排你辛苦, 到時好快瘦番, 唔洗擔心!!

      刪除
  4. 有得係政府照超聲波都幾好喎﹗食多D蛋好似會對長胎有用㗎﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀..呢排開始我會食多d蛋, 希望可以長胎!!

      刪除
    2. 食旦一定可幫長胎,我另外一個朋友天天食,兩個孩子出世時有8磅多!

      刪除
  5. 自助量血壓?? 政府真係好攪笑喎,慳得就慳!
    我陀妹豬嘅初期,無乜胃口,陪月驚妹豬無營養,教我每日早晚飲一支全脂奶,佢個方法真係幾WORK,結果妹豬出世有7.5磅,可惜犧牲咗我...肥咗4X磅! T.T

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇黎我都要由脫脂奶改為全脂奶先得~

      刪除
    2. 唔好飲脱脂奶,我陪月姨姨話上堂講脱脂奶因脱了脂,已經唔係天然,大肚婆要飲全脂奶!
      我朋友教每天要食一塊芝士添!

      刪除
    3. 我果時係玛嘉烈生,一直都係自助磅重同量血壓,而且完且没有什么助產士组的!請問住TKO的,都係去QE生嗎?

      刪除
    4. 住TKO, 正常應該係去聯合生, 不過QE就無限你住既地區, 所以如果想去QE, 一樣可以架!!

      刪除