2013年9月11日 星期三

衛生紙大特賣

公司每年都會有衛生紙大特賣活動, 平均半年就有一次, 雖然價錢平得驚人, 但其實公司都只不過是希望員工們幫忙清走樣辦及倉底貨...  ~.~

話雖如此, 但我每次都唔執輸架, 慳得一蚊得一蚊嘛, 哈哈!!



14 則留言:

  1. 而家啲廁紙真係貴. 公司福利唔好嘥, 不過要抬走都幾辛苦喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 逐少逐少搬番屋企...如果老公經開呢頭就叫佢車囉...反正我宜家都當左公司係貨倉, 濕紙巾, 尿片俾我放滿晒櫃, 哈哈~

      刪除
  2. 廁紙真係越來越貴呢~有得免費用,唔好嘥^^

    回覆刪除
  3. 依家啲廁紙真係好貴,响公司買多啲,年中可以慳唔少

    回覆刪除
  4. 我公司咩都無, 唔 arm size 的bra bra 就大把~ so sad!

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 係呀..宜家d廁紙咁貴, 間唔中俾我地買下平野都唔錯, 可以慳番少少~

      刪除
  6. 嘩有依啲員工福利都幾好喎,如果係啲BB野就更正啦

    回覆刪除
  7. 呢個福利幾好啊!
    我公司做電線的,無用!

    回覆刪除
  8. 我地一家用廁紙都超快咖..最勁果次入左10條番去..
    62仲問99係咪大減價.哈哈~
    如果我都有呢個員工福利就好囉~

    回覆刪除
    回覆
    1. 自從多左小b之後, 我地都用紙用得快左好多, 婆婆仲投訴小b成日拎d紙巾黎玩添啵, 抹嘴抹手都自己走去拎紙巾, 抹一下就丟, 暈~

      刪除
    2. 哈哈~10個BB10個都鐘意玩紙巾..有次我唔為意Yin B走左去廁所,
      到我一入到去時成卷廁紙俾佢玩淨一半..其餘既全部係地下= =''

      刪除