2013年9月18日 星期三

Yummy Lunch @ 大吉

雖然懷孕, 但一直沒有戒口的我...今次竟然忍得住, 放棄了我最愛的三色丼, 改食天婦羅.

其實從知道懷孕開始到現在4個多月, 我每隔幾星期就會食一次魚生, 但就一塊起兩塊止, 絕對是適可而止架, 不過若然叫我食一碗三色丼, 我又覺得好像過份了點.  何解今胎的我會變得如此怕死呢, 明明上胎友人阻止, 我依然密密食密密食, 未有理會.  (可能今早有點肚痛, 所以Lunch未太敢放肆) 

去到大吉唔食魚生唔緊要, 今次我叫了這個天婦羅定食同樣好味, 加上我在飯中混了少量Wasabi+豉油, 算是暫時止得住口引.

同事們暫請你們不要再引誘我啦, 我定力真得好低好低呢~  :p

10 則留言:

  1. 回覆
    1. 好彩我一向都麻麻地凍飲...所以唔洗專登戒~

      刪除
  2. 我反而無食過魚生喎(上次同今次都係,怕死卦),哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 魚生係我至愛..宜家無得成日食已經好慘!!

      刪除
  3. 望住個個食魚生真係好難忍呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啵..d同事仲要不停話真係好好味好肥味 ~.~

      刪除
  4. 哈哈, 你啲同事個個都叫左魚生飯食???
    我應該會忍唔住夾佢地啲魚生黎食..

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實如果我唔係朝早有d肚痛, 我相信我都會咁做, haha~

      刪除
  5. 對住咁都碗魚生飯,真係好難忍

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以今次我覺得自己忍得住係好叻架, 哈哈~

      刪除