2013年9月16日 星期一

我的寶貝

雖然小B看似越大越Cool...但只要一背住鏡頭, 其實她是經常笑的呢!!

因咩事咁開心, 其實沒什麼特別事呀, 只是爸爸知我想影小B, 但小B又唔肯笑, 所以當我假裝收起手機時, 爸爸就叫小B擺出一副笑樣給他看看, 結果小B就笑成這個模樣喇.
小B, 爸爸媽媽見到妳這個笑容, 都快要被溶化了.

我真的快要愛死你啦......  *3*

媽媽真心希望你每天都過得如此開心快樂~

15 則留言:

  1. 小b真係笑得好甜,ee見到你嘅笑容被溶化

    回覆刪除
  2. 小b做乜唔肯對住鏡頭笑呀??

    回覆刪除
  3. super sweet smile... 咁平時幫佢影相咪好難?

    回覆刪除
  4. 小b咁鬼馬係特登扮cool baby,要偷拍先見到佢笑得咁可愛 :)

    回覆刪除
  5. 佢地既笑容真係會令我地溶化

    回覆刪除
  6. 见到bb笑,真係冧过食雪糕!
    原來小B同一仔一样,都怕对鏡頭影相!
    那可同小B拍video吗?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢見到係拎起部電話想拍佢片, 佢會叫你收埋架, 好衰~

      刪除