2014年1月16日 星期四

Happy & Yummy Lunch @ 鮨賀

早兩星期Annual Dinner, 我和同事S分別抽中了現金獎, 結果當然要一齊高興下啦...

今日就先由同事S來請客, 下星期我放產假前再請大家多吃一餐, 順道答謝她們將要為我分擔未來十星期的工作.

今次同事選了鮨賀, 嘩...又係日本菜?!  即係又要我從天使與魔鬼之間做抉擇啦, 雖說我整個孕期一直未有戒口, 魚生刺生通通照食可也, 但臨近尾聲終點在望, 我卻反而開始怕會容易出現肚瀉情況, 所以唯有忍忍口嚕.

加上自知好快就可以全面解禁, 到時我想食幾多就食幾多, 又何必於現在偷偷摸摸呢, 哈哈!!

面對著三碗有8種不同款式及肥味的魚生飯...確實引得我在狂吞口水中, 幸好我和另一同事點的銀雪魚定食都非常不錯.  再加上前菜沙律和一碗不太味噌的麵豉湯, 簡直無得頂呀~
飯後侍應生更送上每人一杯北海道牛乳布甸, 真的太完美太滿足啦...

不得不提, 鮨賀Lunch時段一直都在做4人同行一人免費的優惠, 所以若有興趣真的不妨一試!!

6 則留言:

  1. 愛美好肯得口喎,係啦終點在望到時食餐勁補數啦 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知點解, 突然去到尾聲先黎識驚死, 哈哈~

      刪除
  2. haha 等我今晚就去食魚生飯先 :D

    回覆刪除
  3. 我除左生野(魚生,刺身等)有戒口外,其他都無戒口。

    若你讖住餵人奶,都要忍口喎……

    回覆刪除