2014年1月8日 星期三

走佬袋

眼見只剩一個月時間, 加上昨天助產士都叫我要快點準備定走佬袋, 所以我不敢怠慢啦...回家後馬上準備, 以防萬一!!

走佬袋已收拾好9成, 現只餘下少許日常用品未放進袋裡.

最後跟上次生小B時一樣, 都是3大袋, 明証言順走佬一樣呀...Crazy~

12 則留言:

  1. 回覆
    1. 有一袋係我出院既衫同bb衫, 出院時老公先拎黎, 另外有兩袋就係入院用品.
      政府e院咩都要自己帶, 係咁上下誇張架喇, 哈哈~

      刪除
    2. 怪唔得咁平,會不會有三餐呀?

      刪除
    3. 咁三餐就有...不過唔好食囉.
      我上次只係食早, 同午, 夜晚到探病時間就老公帶黎飯俾我囉!

      刪除
  2. 呢排我都諗住執喇。。早啲準備定安心啲。遲啲又話新年又忙第樣野

    回覆刪除
    回覆
    1. 你係私家生, 係咪好多野都唔洗帶?

      刪除
    2. 都係呀。好多都有,不過自己啲personal 野就要執吓囉。。

      刪除
  3. 執好安心哂~ 唔駛心掛掛~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀..宜家安心好多, 起碼唔洗驚執唔切要老公代勞先~

      刪除