2014年1月9日 星期四

求救..求救...有人知道BB床螺絲可以在那裡配嘛?

由於婆婆家中那張BB床, 早早就已經轉贈了給朋友, 而朋友BB又仍在使用中, 我沒理由開口問朋友取回.  幸好另一位朋友多出了一張BB床可以轉贈給我, 那我才可以省回再買新BB床, 不過...昨天當小B爸打算開BB床來看時, 竟然發現螺絲不見了, 而大家亦好肯定拿BB床當天是有見過那包螺絲的, 只是大家都不知道一時三刻放了在那, 結果反轉反轉再反轉還是找不到, 現在只怕...有人當了那包螺絲是垃圾般丟掉, 唉~

想問問有人知道BB床螺絲可以在那裡配嘛?

事關這張BB床已經轉了好幾手, 大家亦都已經不知道是什麼型號, 所以好難向代理/百貨公司查詢啊.

唉...連床褥都剛剛訂好, 現在才發現螺絲不見了, 難度我們要買一張新BB床嗎?!?!

HelP~~~~~~~~

2 則留言:

  1. 我昨晚留言時話server有問題,留唔到呀!
    我諗到幾個方法。方法一: 去百貨公司找番類似的bb床,扮係其中一款,打去代理商問同買。方法二: 問番朋友記得用什麼款及size既螺絲,然後去五金鋪配。方法三: 用手機影低螺絲位既相,度麻大小,拎張相去五金鋪問。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我既問題暫時已經解決左啦, thanks!!!!

      刪除