2014年1月8日 星期三

奶粉補倉成功

新年將至, 加上臨盆在即, 又是媽媽我四出為小B撲奶粉的時候啦, 一直希望可以於這個月頭裡儲得足夠奶粉, 好讓我在放產假期間煩少一樣事情.  始終妹妹B出世後, 家中各人都一定會忙得團團轉嘛, 若然到時再要為撲奶粉一事而煩, 相信我會發神經囉...

由上星期長假期完畢開始, 我已經一直在網上搜尋400g裝A+2, 可惜一直就是找不到, 每次見到有人出售, 又不及其他媽媽們快手, 即使夠快手嘛, 價錢又被抬高了, 結果找了足足一星期仍是買不到.  或許你會問, 為何不直接向媽媽會訂購呢?!  唉...有所不知了, 因為早於12月時我已經向媽媽會取了藥房奶粉券, 所以直至2月前都不能再直接跟媽媽會訂購啊.  當時我天真得以為藥房還是好抵買, 所以才向媽媽會拿定奶粉券, 誰不知...臨近新年假期, 大部份藥房都已經將奶粉加價啦, 唉~

幸好...今早在FB的奶粉群組中徵奶粉時, 有位好心媽媽留言給我說因要轉奶粉, 所以可出讓16罐400g裝A+2給我, 而這位媽媽更沒有因為市面缺貨而坐地起價呢, 抵讚.

現在加埋家中的少量存貨後, 我想應該夠小B食到5月中嚕, 呵呵.

雖然小B的奶粉存貨問題經已解決, 但我怕到時又要為妹妹B的奶粉而煩惱......  希望我餵人奶成功, 而家中的3小罐美素1號又夠頂得住啦.

17 則留言:

  1. 有16罐存貨放心D,藥房又剩機加價,周圍缺貨!最近我有朋友幫手,而家有18罐900g存貨,可以慢慢食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩..我都係得20罐400g + 1罐900g咋, 原來你仲誇張過我, 哈哈!!

      刪除
  2. 嘩,你地好勁!
    我雅培3号平時只会多一罐係屋企,見新年快到,一仔爸叫我買多少少,現在共有3罐而已!

    回覆刪除
  3. 好似媽媽會有得訂啊,我都係在媽媽會訂呢 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我之前同媽媽會拎左藥房奶粉卷, 所以3個月內唔可以直接同媽媽會訂, 要去藥房買呀~

      刪除
  4. 回覆
    1. 長假期前後就會有咁既情況...因為好多大6人落黎買奶粉~

      刪除
  5. a +好缺貨架~點解唔訂嘅?

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為12月時問佢地拎左藥房奶粉卷, 所以佢話3個月唔可以打電話同佢地訂, 要自己拎d卷去藥房買呀~

      刪除
  6. 撲奶粉真係一件聽見都覺得煩嘅事,所以我哋已經轉咗直接飲牛奶

    回覆刪除
  7. 上一次bb展買的雪印巳食曬,琴曰去買開既藥房買雪印都冇貨,已經易買的了,真係恐怖

    回覆刪除
    回覆
    1. 快d入定貨啦...新年前咩牌子奶粉都缺!!

      刪除