2014年1月30日 星期四

小B行花市 @ 花墟

28012014

年廿八....難得今晚人齊, 所以婆婆就提議外出晚飯做團年喇.  食過團年飯後, 小B再跟婆婆, 姨姨和亞父去行花市, 而爸爸媽媽就先行回家, 因媽媽我大肚如籮, 絕對不方便到人多擠迫的地方啊, 加上去年小B爸又因工作關係未能收早, 所以未有帶過小B去行花市, 結果就這樣小B的第一次又奉獻了給婆婆姨姨和亞父嚕.

聞說我家小B一到達年宵市場門外, 已經表現得何期興奮, 當然啦...因為這才是小B的第一次嘛, 小B當然覺得新奇興奮啦, 但我相信最能令小B開心的事情, 應該都是姨姨買給她的那個氫氣球了~
我家小B超愛馬馬, 有隻臭豬開心到回家後都只顧著玩而不願睡呢...

多謝婆婆, 姨姨, 亞父又帶給了小B一個開心愉快的晚上...明年爸爸媽媽一定要親自帶妳們姊妹倆去行花市才行.  :P

6 則留言:

  1. 有馬馬陪住,小b話成個人即刻精神晒:)
    我都諗住同妹豬去行花市,不過今晚一定好多人,唔知去唔去得成呢?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地去咗沙咀道,等食飯時間七點幾去,都唔算太多,不過今晚可能多啲!你小心呀!

      刪除
  2. 小B玩得好開心呀,如果有機會都想係HK過一次新年!

    回覆刪除
    回覆
    1. 快D PLAN 下, 帶埋佢兩姊妹一齊返黎過年啦~

      刪除
  3. 小B上年冇行咩? 我都帶咗小檬行,不過只係一陣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 無呀..我想行架, 但係小B爸上年臨收爐個個WEEK都好夜先收工, 所以無去到~

      刪除