2014年1月28日 星期二

小B大任務 - 4th N班 Interview 結果 (救世軍卜凱賽琳)

Yeah...小B又有Offer啦, 正如我上次所講, 媽媽表現真的不錯啊, 哈哈!!  ^^

今次交過留位費後, 我決定放棄下個月的Interview了, 雖然那間明我才是我心目中的首選, 但到時我應該正在坐月中, 而且學校又只得半日制, 地點又不算太近婆婆家, 考慮過幾種因素後, 覺得都好像不太適合我們.  加上之前亦已經浪費了一千元於循道衛理交留位費, 為免自己想得太多和再花太多金錢在留位費上, 所以我決定聽小B爸話...疊埋心水讀這間就好了, 反正我一早就希望小B可以入讀救世軍嘛.
如無意外, 應該都不會再有變卦, 小B 9月份就會入讀這所幼兒園啦,  我見朋友姨甥仔讀這間學校好像很不錯, 希望媽媽真的沒有選擇錯誤啦, 我只希望小B的幼稚園生活可以過得開心愉快.

12 則留言:

  1. 恭喜!真係好消息,媽媽可以放下一件心事,靜待妹妹出世啦!

    回覆刪除
  2. GOOD 呀,救世軍好好架,小B 一定會讀得好開心,而且你又可以安心坐月,太好了 ^^

    回覆刪除
  3. 救世軍好吖。。。唔使再煩好似係我地啲家長心聲!祝小B讀書得開開心心

    回覆刪除
  4. 可以而家就決定真係好好呀, 咁之後就可以安心坐月同揍兩個小朋友~

    回覆刪除
  5. 恭喜啊,媽媽心定晒啦!

    回覆刪除
  6. 救世軍好嘢來㗎﹗入到好學校真係安樂晒呀﹗

    回覆刪除
  7. 想請教呢間學校好唔好?

    回覆刪除
    回覆
    1. 真心的覺得呢間學校好好, 校長主任老師個個都好有愛心, 我女返學返得好開心, 不過課程就較淺, 如果你係主張愉快學習的話, 呢間學校真係唔錯~

      刪除