2014年1月20日 星期一

小B大任務 - 5th N班 Interview分享 (駿發花園浸信會)

18012014

緊接第一場Interview後, 馬上我們又要到另一間學校Interview, 幸好兩間學校距離不遠, 只是約10分鐘路程, 最後我們還提早了15分鐘到達...

等候Interview期間, 全部小朋友一起擠在校門外的小小Playground玩, 好迫好迫, 不過小朋友們一樣玩得開心, 雖然耍樂設施不多, 但小B都玩到唔捨得離開.  未知於我們Interview的時段裡, 小B是否最大一位的小朋友呢, 因為姨姨發現今日全場最高大的人竟然是我家小B呀, 勁~

(剪髮後的小B帶一點傻氣, 媽媽覺得好可愛呢!!  ^^)
玩了十多分鐘左右, 好快我們就被老師叫進禮堂進行面試啦.  今次面試非常簡單, 老師主要考小B疊高積木, 圖畫配對及會否聽指令收拾玩具等, 基本上對於小B來說, 完全沒難度可言.  而個人亦認為, 今日兩間學校都好大機會會取錄小B, 當然最後都是要等學校書面通知啦, 不過這間學校並不是我心水囉, 所以就算取錄, 我都未必會考慮.

除了並非我心水之外, 這間學校的上學時間都比別的學校早+長時間...一般全日制學校都是返8:30-9:00左右, 但這間竟然是8:00呀, 即使是我自己上班, 8:00還在家裡未出門呢, 所以要小B返8:00放4:30的話, 實在是說不過呀...

2 則留言:

  1. 小B好叻又好乖!
    N班面試已有图畫配对啦?配什么呀?
    叫一仔扔玩具一定pass,收拾玩具就一定fail!
    原來爸爸在場,小B会扭計d!?令我心思思想效法,下次叫一仔爸同一仔去面試,haha!

    回覆刪除
  2. 小b唔經唔覺in了5間n班,叻叻!
    1月b係大個女啲

    回覆刪除