2014年1月10日 星期五

放產假倒數

還有兩星期我就開始放產假, 雖然不用上班可以留在家中陪小B確實令人興奮, 但...同時我的心情亦隨著妹妹B出世的日子越近而變得越緊張!!

兩年前入院生小B的畫面, 最近開始不斷重覆又重覆地呈現在腦海裡, 害得我好驚好驚...  上胎因沒有經驗, 所以抱住痛死把就的心態就入院了, 我還記得上次直至見紅一刻我才懂得去驚呢, 但今次就是因為有了上一次的經驗, 反而好早就開始擔心啦, 我真怕自己再承受不了那種十級之痛, 真怕自己要獨個兒面對那種痛得典床典蓆之苦, 真怕想痾但又唔准痾的感覺, 總之就好多好多個怕啦, 唉...

雖然踏入懷孕後期後有點辛苦, 而我亦有想早點卸貨的想法, 但我確實還有太多事情未準備好啦...所以妹妹B還是準時報到不要逾期居留就好了.

7 則留言:

  1. 放鬆D,我依然覺得湊B係仲辛苦過生B。

    回覆刪除
  2. 加油呀,放鬆心情迎接妹妹B!

    回覆刪除
  3. 好多人都話生第二胎會驚過生第一胎,因為知道晒個過程同會點痛法,不過第二胎多數易生D㗎,唔好太緊張,加油呀﹗

    回覆刪除
  4. 我都現始驚,我唔係驚十級痛,我係怕生左出黎唔點點照顧

    回覆刪除
  5. 第二胎應該易生啲,加油呀!祝你同bb妹一切順利

    回覆刪除
  6. 加油,第二胎會順利好多同快好多架,記得有咩二郁就去醫院啦,祝一切順利,成功做奶媽!

    回覆刪除