2014年1月13日 星期一

悠閒的星期天

由星期日開始(36w2d)...我已經不敢再安排太緊密的活動給自己啦, 因為近這一星期我發覺肚子越來越墜, 甚至多行兩步妹妹B都有想轉出來的感覺, 所以避免妹妹B由2月B變為1月B, 我還是開始多留在家中休息就好了!!

雖然好多人都話, 懷孕約34-36週左右就應該多點走路, 這樣生產才會較容易, 而且亦有助幫BB落盆, 不過說真的...跟上胎來比較, 由一知道有BB開始, 我都好像未有真真正正停下來休息過, 一直還是繼續到處跑到處去.  加上個人認為自己每天的運動量都不少啊, 每天由火車站步行至公司, 由公司步行回娘家, 再由巴士站步行回自己家等的路程, 每日加起來最少都有約一小時, 所以我一向都覺得自己是行得足夠兼有凸.

為了安全起見, 我決定由現在至一月尾, 全力閉關休息, 沒小B爸陪同下, 盡量不到處走動, 免得在街上突然作動就麻煩.

雖然話就話想今日全日留在家中訓訓訓, 但難得小B爸主動提出帶小B到附近公園玩, 所以一於去玩完先再算...  反正陪小B玩的人又不是我, 我都只是跟他們一起散步到公園去, 然後就好像一尊佛般坐著兼做賓賓看守物品.

懶媽媽遠距離偷拍... 
一小時後, 小B好乖主動叫走人去剪髮髮, 可能是因為爸爸出門前就已經跟她講明了去完公園要去剪髮, 所以小B全程都好合作呀, 抵錫~  *3*

悠悠閒閒的一天...其實都幾舒服幾寫意!!

9 則留言:

  1. 小b好乖乖啊, 主動叫去剪頭髮....
    我都信行得多, 個b會早出黎..我個時陀大爺成日周街去, 大爺36wk就出世喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 小b貪靚嘛, 我地話剪完頭髮會好靚靚, 所以佢先咁合作咋~
      係呀..好多人都話行得多真係會早d出黎, 所以我宜家開始要休息多d, 唔敢行太多住啦!!

      刪除
  2. 休息下啦,之後有排忙呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 會啦..宜家行多步都覺得辛苦, 仲邊敢唔休息丫, 唉~

      刪除
  3. 吾知係咪個陣我行得多,所以早左兩個星期出世....你休息多D啦,好快啦!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都可能有關係架...
      點呀...宜家湊住兩個, 係咪真係超辛苦?!

      刪除
    2. 如果Hannah 乖D都吾太辛苦,始終妹妹都仲係食同瞓,不過真係好鬼累。。。。好彩平曰Hannah 都是去99度,所以我可以休息一下

      刪除
  4. 愛美要乖乖休息待產啦,之後又要過番湊NB生涯呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 尋日我老公先話, 一諗起好快要湊NB...就好驚, 哈哈

      刪除