2014年1月20日 星期一

小B大任務 - 4th N班 Interview分享 (救世軍卜凱賽琳)

18012014

今早一連兩場緊接的Interview, 小B和媽媽表現都尚算不錯, 點解我會話媽媽表現都不錯呢, 因為第一場Interview是In媽媽我嘛, 而第二場Interview才是In小B, 所以媽媽當然覺得自己和小B的表現都同樣不錯啦, 哈哈!!  其實小B的表現好與壞, 多多少少都跟爸爸在場與否有關係, 不知怎的每次爸爸一在, 小B就會表現得特別扭計, 而且還會變身成為痴爸B, 看來爸爸今世都是註定給她那位寶貝女兒食住上的嚕...

一早爸爸車我回娘家後就上班去, 而我快快把小B弄醒, 然後幫她梳洗好食過奶奶, 就和婆婆, 姨姨一同落街食早餐喇.  食完早餐...我和姨姨就負責帶小B到學校, 今次我們預多了十分鐘左右的時間, 本來是打算用來給小B做熱身, 但原來根本就沒有這個必要, 因為今次面試, 主要是In媽媽我.  認真的..其實都算不上是In媽媽, 只是由校長來跟媽媽講解一下學校的教學理念, 跟我了解一下對小B學習的要求等, 純粹閒話家常...於短短30分鐘時間裡面, 大家都好輕鬆愉快.

好久之前曾於BK見過有媽媽發文說, 救世軍卜凱賽琳主要是跟輪候號碼來取錄學生, 而並非去揀學生取錄, 如真有其事的話, 相信今次小B會被取錄的成數就高好多嚕, 因為N班收15人, 而我小B的輪候編號卻是第7個嘛.  當然最後取錄與否還是要等學校通知啦, 不過如果今次真的被取錄, 相信我想也不用想, 馬上就會幫小B去交留位費, 哈哈!! 

主要是...爸爸媽媽都蠻喜歡這校的教學模式, 而且亦非常認同校長所說, 學前教育應該是要讓小朋友開心, 不應過份催谷, 只要將學習基礎教懂了他們以後, 上到小學時同樣有能力跟得上.  若然太早就開始催谷的話, 沒錯...上小學後不會太辛苦, 但或多或少會令他們對上學產生一種恐懼或厭倦, 這樣對他們來說絕非是一件好事啊.  雖然學術方面救世軍的程度是比較淺, 但學校好注重學生的品德品格培養, 亦對他們的自理能力有一定要求, 而剛好這點亦是媽媽我比較看重的一環, 因為我不希望小B在被寵愛的環境下, 成為港童.

2 則留言:

  1. 依間係全日制吗?TKO果間聽聞大人同小朋友都要in,还要in兩次!
    排no. 7,好早呀!我地TKO排到四五百,因我12年5月先知幼稚園要咁早報名!
    幾時会有结果?
    祝早日有好消息!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀..全日制架!!
      我地一拎左出世紙就即刻報名啦, 好似係2月頭囉, 所以先可以拎到咁前no.
      呢間要過完年先有結果呀, 仲有排等~

      刪除