2014年1月4日 星期六

我的大肚照

嘩..嘩..嘩..新鮮滾熱辣出爐大肚照, 終於收到啦!!

不過原來只得Hard Copy, 沒有Soft Copy, 但就另有一隻Slide Show DVD可取回.  算吧...反正最終都是入籠底, 有Hard Copy留個紀念都已經可以啦.

雖然不是拍得很美, 但在沒要求的情況下尚算可以吧.
(由於自己Scan入電腦的關係, 出來效果略為差一點, 請見諒)

好...就讓我隨便送上幾張相來獻醜啦...  ^^

Happy Face, 一起期待新成員的到來!!
家姐仔錫錫媽媽肚中的妹妹, 好Sweet Sweet呀!!
攝影師似乎高估了自己的技術, 竟然黑色衫配黑背景, 結果我的小肚肚完全突顯不了出來.
最後跟朋友一起的大肚"dum"與小肚"dum"合照....  (未得朋友批准, 就不公開人家的真面目了)

18 則留言:

  1. 你仲好瘦,得個肚大,好羨慕。。。
    而家幾多個週?準備好未?

    回覆刪除
    回覆
    1. 35 Weeks啦, 希望唔好提早報到, 因為我地仲未READY好, 哈哈!!

      刪除
    2. 隨時堝,快D準備啦!

      刪除
    3. 係呀..我會盡快執好個走佬袋先, 哈哈~

      刪除
  2. 我都想影,但老公唔鐘意囉!

    你真的好瘦喎……

    回覆刪除
  3. 出來效果都唔算太差吖,影得好sweet呀﹗

    回覆刪除
  4. 一家三口HAPPY FACE好正啊, 連小B都笑到咁開心....
    我開頭想話你個肚肚幾大喎, 點知最尾見到你朋友個肚肚仲更加大..HAHA..

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈..我個肚比起第一胎時算係大, 但都好多人話細呢~
      至於我朋友個個就真係大得有d誇, 佢只係早我3星期咋, 但個肚足足大我一倍囉.

      刪除
  5. 影得幾好ar,有小b,背景多啲毛公仔會繽紛啲,而且帶到開心家庭感覺

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀...好彩帶埋小b去影咋, 感覺唔同d.
      如果得我地兩公婆, 我諗呢輯相應該仲麻麻, 哈哈~

      刪除
  6. 都唔係好差啫,第二張好SWEET~~
    好羨慕你可以咁瘦

    回覆刪除
    回覆
    1. 哎呀哎呀...其實我大脾粗左好多架喇, 只係你地睇唔到咋~

      刪除
  7. 大肚都咁索,畀我真係唔敢畀人睇番我啲大肚相呀!
    一家三口果張,小B第得太可愛啦^^

    回覆刪除