2014年1月23日 星期四

太公生日壽宴

22012014

今日太公生日...我們這班孝子賢孫放工後便馬上趕到香港仔跟太公一同食飯慶生. 

其實我都忘了我公今年是多少歲了, 大概應該都有88, 89吧, 幸好我公到了這個年紀還尚算精靈活潑, 行得走得, 雖然老人病比起以前確實多了, 但我還是希望我公繼續身體健康, 長命百歲.

每次太公太婆見到小B, 就好像蜜蜂黏著蜜糖一樣, 雖然小B都好受落, 但只要爸爸一在場, 小B就會唔理太公太婆, 只要有爸爸...眼中就再無其他人, 今晚就算太公太婆怎樣出盡法寶, 小B都唔願望他們倆老多一眼, 真激氣.

直至...生日蛋糕出場一刻, 愛吹蠟燭和愛切生日蛋糕的小B終於抵不住誘惑, 屈服坐到太公身旁, 嘩哈哈哈.  這小鬼真的超現實呀~
我們家最年長和最年輕的一位...都同樣可愛!!  ^^

I love my Family~~~~~~~~ 

5 則留言:

  1. 太公好開心呀!
    小b果然現實. haha...
    蛋糕 > 爸爸 > 太公太婆

    回覆刪除
  2. 小朋友最發始終係食物HAHA

    回覆刪除
  3. 小B對眼望到蛋糕實一實...

    回覆刪除
  4. 哈哈,同Hannah一樣,有爸爸在場佢所有人都見吾到。琴日老公先同我講想要D私人空間,跟住我話,你個小女朋友要無時無刻都痴實你,你呢幾年都吾駛旨意有私人空間啦,哈哈哈

    回覆刪除
  5. 大公好精神好精靈呀!不過點係愛美最精靈,知道放個蛋糕響太公面前小B先肯坐埋去 XD

    回覆刪除