2015年7月2日 星期四

Ladies Night @ 泰斗

好耐好耐都無試過放工後唔係即刻返屋企, 而係跟姊妹們去聚會啦!!
其實如果唔係因為愛美生日, 我真係盡量都唔會選擇平日出街, 因為愛美平日放工後嘅責任比返工還要大嘛, 就係要趕返屋企服侍兩位小老闆喇, 所以基本上平日都真係唔係幾需要約我, 就算約我都多數會被我推卻, 朋友們真係唔好意思呢, 其實我內心都好爭扎好唔想推你哋架, 但做咗媽媽之後真係無辦法囉...

今次姊妹們為了遷就我, 所以都係約喺尖沙咀.  ^^

大肚嘅姊妹話要食泰國菜, 我哋當然二話不說就揀間泰國餐廳啦, 不過呢間餐廳都比較Full, 所以係會限時交枱嘅, 但論環境論食物質數, 呢間餐廳又真係確實好唔錯啵, 絕對可以再Encore, 但價錢亦相對貴少少.

一行六人叫了...生蝦刺生, 生菜包, 泰式鳳爪, 炒椰菜苗, 青咖啡牛肉+薄餅, 炒金邊粉, 拼盤, 冬蔭公湯, 椰汁千層糕, 芒果糯米飯等.  雖然大家都食到好飽好飽, 不過又俾我哋清晒碟啵, 証明D嘢食真係好味啦, 哈哈~
最後就係要多謝姊妹們為我送上嘅生日禮物, I love You All~~~~~~~~





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

4 則留言:

  1. 生日快樂愛美!有班咁好既朋友一齊慶祝真係好開心呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係, 呢班朋友真係好好, 佢地都係我第一份工認識嘅同事黎, 成班都好玩得埋, 超正!!

      刪除