2015年7月16日 星期四

熱爆廸廸尼

10.7.2015

星期四"蓮花"突襲, 原本以為今日嘅廸廸尼遊要取消, 幸好"蓮花"來去匆匆, 結果落風球後嘅天氣好到不得之了, 只是早上稍為有幾陣驟雨, 而當我哋準備出發時亦已經轉為天晴啦...呵呵!!

話咁快, 我地就到達廸廸尼, 第一次去廸廸尼嘅妹妹...對身邊所有事物都感到好新奇. 
每次行到呢個位媽媽都好想影張靚相, 只可惜倆姊妹極度唔合作, 齊齊唔肯上鏡~
入園後, 小B見到米奇米妮第一件事就係話要去排隊影相, 但既然難得你叫影相, 即使肚餓都要排咗先啦.

雖然岩岩入園, 不過天氣熱到爸爸不斷叫好辛苦, 而小B亦曬到無晒表情, 至於妹妹就因為初次見咁大隻公仔而嚇得要婆婆抱實.
同米奇米妮影完相後, 快快去租架BB車, 然後就去開餐嚕.

食完Lunch, 剛好到飛天巡遊時間, 雖然我哋霸唔到最前排位置, 但倆姊妹喺後面都一樣睇到入晒神, 傻傻的向表現隊伍揮手, 好好笑.

巡遊完畢, 我哋就開始四圍玩下, 可惜今日我同爸爸一人湊住一個, 實在無多餘嘅手去影相, 唉~~~
一開始玩妹妹就扭眼訓, 唔肯自己坐馬馬...結果轉咗幾圈, 妹妹已經迅速暈咗 (其實係瞓咗先岩)  ^.^
既然妹妹瞓咗, 我同婆婆就選擇揀個陰涼地方休息, 等爸爸同小B去玩, 如果唔係3x度天氣仲要我揹住個23磅嘅妹妹周圍行, 真係輪到我暈低都似.

呢個時候爸爸帶小B去咗反斗奇兵大本營, 原本以為爸爸會同小B玩降傘, 可惜爸爸話覺得小B會驚, 所以只係玩咗轉轉彈弓狗, 而第一次玩彈弓狗嘅小B事後仲猛話好玩, 之後就開始樣樣都話要排要玩啦, 哈哈~

大約45分鐘後, 妹妹就被媽媽叫醒, 跟住我地就去咗探險世界坐船, 欣賞森林河流之旅, 不過唔知點解小B竟然驚喎.  ~.~"

直至目前為止, 其實唔係玩咗好耐, 但係兩隻馬騮都已經開始唔願行啦...
(其實我哋選擇帶晒兩個去廸廸尼, 真係一個唔太明智嘅決定, 因為真係好辛苦.)
今日我哋入園後無Plan好就四圍行, 完全係見到邊度少人就去邊度玩, 咁岩行過見巴斯光年星際歷險唔多人排隊, 所以就入咗去玩喇, 但重申...小B一早已經話明唔想玩, 因為佢驚巴斯喎, 結果咪全程都要爸爸攬住囉, 相反妹妹同我坐, 妹妹就好叻叻, 入到去總係覺得好新奇.
之後再去幸會史廸仔, 宜家小B已經大個女啦, 完全知道講緊乜做緊乜, 所以見完史廸仔後仲不停話史廸仔講嘢好好笑呢...

最後我哋再去埋小小世界, 小小世界入面真係好靚架, 雖然之前都有睇過, 但係我都係覺得好靚啵, 結果妹妹仲睇到唔捨得走, 臨離開要Say Goodbye時扭計要繼續坐船.
呢個妹妹真係越黎越懶, 今日全日每行幾步就要抱一抱, 你舒服時真係難為了媽媽!!
既然見未夠鐘睇光影匯夜間巡遊, 咁岩又見到多位卡通人物, 所以我哋就去咗排隊影相打發時間喇...

手拖手同米妮做個好朋友.
米妮想用鼻鼻碰小B, 點知小B整個人變得僵硬起來, 哈哈~
媽媽抱住, 妹妹終於都刻服到唔驚啦...
同米妮影完, 然後再同維尼熊影...
突然Pose王上身...
好啦, 最後霸定靚位睇光影匯巡遊...
巡遊完畢就係時候要走人, 大家今日都玩到好攰, 要快快返屋企休息啦.





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

8 則留言:

  1. 大熱天時仲要湊住兩個真係好辛苦~ ((上次我帶大爺去熱到我想死))
    不過佢地玩得開心乜都值返晒~

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然熱真係好辛苦, 但見到佢地開心都係覺得值得嘅 ^^

      刪除
  2. 真係見到都熱,玩到夜晚好犀利呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋已經無睇煙花, 睇埋夜晚個巡遊已經係極限, 返到屋企大家都散晒~

      刪除
  3. 咁熱帶兩個小朋友入去,真係一件壯舉來,媽媽叻叻﹗

    回覆刪除
  4. 小B同小豆子喜歡的相反曬,小B like彈弓狗同史迪仔,小豆子都唔like, 反而like巴斯

    回覆刪除