2015年7月14日 星期二

尋找兒時回憶之夜遊荔園

繼星期五熱爆廸廸尼(廸廸尼Blog後補), 星期六反轉Play House後, 星期日媽媽再挑戰自己體能, 帶倆姊妹去遊荔園!!
其實如果唔係婆婆開聲話想去荔園, 我想今次應該都未必去得成, 因為天氣真係好熱, 結果今日一拖再拖之下, 我哋都拖到6時多才出發,即使夜晚才到荔園, 但大家依然一樣熱到汗流浹背, 若然中午時份黎, 我想應該會熱到暈低兼中暑.  不過為咗可以多點時間帶倆姊妹周圍去玩, 媽媽都已經克服緊怕熱怕曬嘅心理, 盡量多帶倆姊妹到戶外玩唔再經常宅喺屋企, 始終小朋友都應該係要同陽光玩遊戲嘛~

好, 入正題先....

當我哋一入荔園門口,就見到大象Tino啦.
雖然大象係假, 不過都有好多人圍觀, 而且每當有人將香蕉掉中Tino口時, Tino就會噴水, 所以好多小朋友都玩水玩得好開心, 還特地走上前讓水花濺中自己呢, 哈哈~
 睇完大象, 小B話要玩旋轉木馬...
但當排到時, 又話想同妹妹一齊坐... ~.~"
最後因為倆姊妹都唔過1.1米, 所以需要媽媽陪同.
然後當然要坐充滿懷舊味道嘅叮叮船啦...
雖然荔園嘅遊戲大部份都屬於小兒科, 但又未至於樣樣都適合年幼嘅倆姊妹玩, 所以我哋主要都係四周圍行下.
是日合共玩了3個遊戲, 消費共$200, 雖然收費唔太合理, 不過個人而言勉強可以接受啦, 但若然每個遊戲都玩的話就真係唔平啦, 所以認真的...去一次就夠了.





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

12 則留言:

  1. 3個遊戲要$200?都真係幾甘喎,但小朋友開心就無計啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實係貴架, 不過唔係樣樣岩佢地玩, 呢d地方去一次半次都ok嘅...

      刪除
  2. 朋友都話唔係好多野岩小朋友, 所以冇乜點燒錢
    其實影下相, 搵下童年回憶都不錯

    回覆刪除
  3. 嘩,真係幾貴wor.. 不過間唔中一次都ok 既。 hk 天氣真係咁熱?? 我呢邊除左中午之外,其他時間都算暖(係暖,唔係熱,去海灘唔駛旨意落水)

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港好似個火爐咁真係好熱, 日日都3x度, 仲有酷熱天氣警告, 所以我每朝見到個太陽都好驚~

      刪除
  4. 好媽媽,小b同妹妹b有你真幸福,荔園今次真係好貴,我怕小豆子扭計玩,仲考慮中

    回覆刪除
    回覆
    1. 平時要返工無乜時間陪佢地, 唯有襯暑假個個都去玩時, 我又玩埋一份囉...
      荔園真係好貴, 如果係入面食野飲野就仲貴, 所以去一次就夠!!

      刪除
  5. 哇,夜晚都咁多人......@@"
    我都諗緊去唔去,最怕多人啊....><""

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實人唔算多, d遊戲都唔洗排好耐, 不過好熱就真...

      刪除
  6. $200 3個game真係唔平呀,我仲未有心去,想過左一排熱潮先:p
    不過最緊要你家2個寶貝同你mama都玩得開心,咁就物有所值:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 今次純粹真係為左陪婆婆同兩個女去~

      刪除