2015年7月16日 星期四

妹妹B ~ 17個月

12.07.2015

16個月成長紀錄才剛記下不久, 現在又要寫17個月啦...

明明上個月跟家姐相處還蠻融洽的, 突然今個月開始變得好惡呀, 一有少少唔鐘意就打家姐, 甚至扯家姐頭髮, 幸好家姐大人有大量, 唔同妹妹計較, 如果唔係真係一日打交打到黑都似, 究竟點解我哋妹妹豬會咁惡架?!  其實宜家妹妹已經完全明白大人講嘢, 所以只要妹妹一做錯我哋就會鬧, 如果出手打家姐時, 甚至會打手仔教訓佢, 只可惜妹妹完全唔驚啵, 你越鬧, 佢就越硬頸, 仲要擰開面唔理你, 如果打佢手仔呢, 佢就犀利到可以完全唔縮, 有時打到自己都覺得痛, 但妹妹依然可以無反應.  唉...點解妹妹會咁難教架, 真係一山還有一山高, 我要點教先可以令妹妹溫馴D呢?

另外呢個月, 妹妹第一次去廸廸尼, 回想起其實我哋都真係對倆姊妹幾公平, 記得小B差唔多年紀曾經去過嘅地方, 我哋大部份都有再帶妹妹去一次, 所以我哋絕對無大細超架.

乖乖嘅妹妹真係好可愛, 可惜妹妹乖嘅時間唔多~~~~~~~~
好...又黎記錄一下發展進度先!

體重: 約23磅 (自己磅)

食:
食方面還算過得去啦, 不過夜晚飯開始越黎越勞氣, 有幾次媽媽忍唔住餵到發火, 最後更加索性收起唔再餵.  雖然係咁, 但我哋絕對唔需要擔心妹妹會唔夠飽, 因為佢個口永遠都係唔識停嘅, 宜家更加識得去放零食個位自己偷嘢食添啵, 試過幾次...妹妹自己偷咗麵包食, 但到差唔多食完先俾婆婆發現, 厲害厲害.  有時又會偷餅, 然後自己無聲無色走上床食, 雖然看似好好笑, 但見到一床都係餅乾碎就真係笑唔出, 因為我哋又要做餐死.

訓:
早上約8:00 - 9:00起床, 午睡一次, 大約1.5 - 2小時, 晚上11:00見到媽媽開奶就會自動自覺上床食奶訓覺. 

活動能力:
大致良好, 但有個問題唔知算唔算係一個問題, 就係自妹妹10個半月開始識行到宜家, 妹妹都好似唔係行得好穩咁, 經常會跌跌撞撞, 有時好明顯就係妹妹自己心急, 但有時又究竟係乜野原因呢?!

講:
跟上個月差唔多, 暫時未太覺有新字加入.

性格:
脾氣激大, 一唔鐘意就會丟嘢, 咬人或打人, 唔知點樣先可以教番好.  (媽媽頭痛+苦惱中)
有日喺街發脾氣丟風扇, 結果連風扇都丟壞.

健康:
今個月最安慰就係雖然家姐病咗足足一星期, 但慶幸妹妹未有被感染.  (低調低調, 千萬記住唔准小氣呀)

記錄完畢, 下個月希望會係讚多過鬧啦...





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

5 則留言:

  1. 妹妹脾氣大,可能係想吸引大家嘅主意,細嘅多人錫多人就始終係會霸道D

    回覆刪除
  2. 做亞妹都驚比人蝦,所以惡d. 我個個都係,蝦哂全部哥哥姐姐,不過可能佢地就佢啦,哈哈。 行到就ok 啦,大d 應該會再穩d.

    回覆刪除
  3. 讚多 d 得唔得? 等佢多d 自信,而且明白愈乖就愈多人喜歡、愈多人錫 ^^
    happy 17 mths 呀 ^^

    回覆刪除
  4. 阿妹是否通常惡d!?南瓜妹都惡過南瓜仔,我都唔明點解!??

    回覆刪除
  5. 妹妹會唔會係想引人注意呢? 我諗唯有正面地UM佢啦...

    回覆刪除