2015年7月31日 星期五

值得留意的家居保險

以前仍住在娘家時, 我都有幫娘家買過家居保險, 不過後黎到我搬咗, 婆婆又覺得買咗都無用, 加上又要每年續買, 所以買買下就無再繼續買落去喇.  當然一直相安無事就無所謂啦, 但萬一有起事上黎, 買咗家居保始終都叫有個保障嘛...

就好似娘家最近咁...屋企家電年紀開始大, 好多電器都相繼排住隊壞, 先有電視機, 洗衣機, 電熱水爐, 最後更加連雪櫃都壞埋, 真係黑仔到你唔信.  雖然家電用得耐會壞好正常, 但係最近我上網見人講, 原來有D家居保連雪櫃壞咗都可以有得Claim架, 當然有關家居保險計劃內容只保障家電因火災、水浸、水渠爆裂、颱風、盜竊或意外導致嘅損失或毀壞先有得賠啦, 所以我都真係要認真考慮一下幫娘家買番份家居保先得喇, 而且婆婆亦有心打算遲下裝修, 萬一裝修期間有D乜野損毀都叫有個保障嘛...不過有關計劃只保障小型嘅室內裝修工程, 即是工程期以不超過兩個月為限, 賠償額通常以每件家具/家俬計算, 例如每件物品以$100,000 為上限.

市場上保險公司多的是, 但邊間先係最好呀?!

要做個精明消費者, 當然要自己下點功夫做功課啦...唯一辦法就係逐間比較.

以前我幫保誠買, 不過究竟保乜我真係唔太記得, 因為我懶囉, 所以乜都依賴晒交俾Agent處理, 但後黎當身邊出現有投身保險嘅朋友之後, 我就知道自己蠢咗喇.  宜家每買一份保險我都會認真問清楚架...

今次大大話話都有比較過10間8間公司對於家居保嘅保費, 如保誠, 三井, 中銀, 藍十字, 蘇黎世等等等等, 但以我娘家呎數黎睇, 平則有$4xx (富衛), 貴則有$14xx (安盛), 雖然當中保障金額及保障範圍都有所不同, 但我以娘家嘅需要黎研究, 我覺得富衛比較適合, 最重要當然係價錢平啦, 因為今次提出再買家居保嘅人係我, 當然保費就由我來負責, 而且適合娘家嘅保障範圍亦都已經足夠.

富衛特色:
- 最平, 實用面積1000呎以下劃一收費 $420
- 屋企裝修時會包括裝修材料
- 搬屋期間搬運過程中整壞/損毀嘅東西有得賠
- 如屋企有意外, 需要搵臨時居所或住宿有得賠
- 家傭財物有保障
- 重點...因冰箱意外停電或故障而壞咗並需重新購買嘅食物都可以賠

想了解多D計劃詳情嘅話, 可以Click入去產品小冊子睇睇.

富衛網上投保平台
家居保險
富衛Lifestyle Blog

以下是消委會提提你, 大家記住留意呀!!

家居保險保費差額大, 最勁相距千元

買家居保 要清楚保障範圍

家居保險多設墊底費






我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

沒有留言:

張貼留言