2015年7月22日 星期三

試用 - Little Innoscents Milky Whites Toothpaste 全天然有機牙膏

小B用開的牙膏剛好用光光, 而當我又正在苦惱轉換那款牙膏給小B用之時, 突然就收到這支Little Innoscents Milky Whites Toothpaste 全天然有機牙膏試用喇...真好!! 
這支由澳洲製造嘅全天然有機牙膏不含任何人造物及有害成份, 適合任何年齡人仕使用, 即使幼兒誤吞亦安全無害, 其實只要註明幼兒誤吞亦安全無害我都會考慮選購, 皆因小B直至今時今日都仲會間中吞食牙膏嘛, 原因係有人刷牙時掛住講嘢囉, 正一口水多過茶, 所以每次刷牙時或多或少都會把丁點牙膏吞進肚裡去, 而我選購牙膏就要特別留意這點啦.
 
好, 就讓我家小B馬上進行試用吧~
產品特點:
- 不含氟化物 (Fluoride Free)
- 沒有SLS起泡劑, 跟一般傳統牙膏刷起來是會有較稀嘅感覺, 但份量亦只需兩粒青豆大小
- 沒有加入任何人工甜味或色素
- 全天然成份, 有機成份高達77%
- 適合6個月以上使用

有請我家小小試用專員...陳小B出場...登..登!!
試用後, 小B話這款牙膏食落唔太甜 (再一次証明小B平時真係有吞牙膏架) =.=" , 不過就有少少辣喎, 我估應該係因為牙膏配有薄荷清香, 但小B唔識形容薄荷味, 所以就話有少少辣, 話需如此但小B還是可以接受到的.

事實媽媽亦的而且確見這款牙膏沒有之前用開那幾款牙膏多泡, 感覺用起來好像比較安全點, 不過有機嘅產品向來都係好受父母們歡迎, 所以我都會放心俾小B繼續用.  ^^

刷牙後, 小B還特意走到妹妹面前, 張大口叫妹妹聞下香唔香呢, 笑死~

好啦, 分享完畢, 希望日後再有機會同大家分享不同產品啦!!





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

2 則留言: