2015年7月22日 星期三

淘書分享

書展剛剛結束, 雖然我真係好想去, 但可惜我實在抽不了時間出來去逛書展, 但我又確實突然心癮起好想買圖書俾倆姊妹啵, 幸好同事剛巧話想淘書, 所以我就順手搭單一齊淘喇.  由於初次淘書關係, 我唔敢買太多, 只抱住一試嘅心態來淘幾本, 若然質量好的話日後才再繼續淘, 結果...收書時, 發現質量出孚意料的好, 完全跟正品沒分別!!  ^^

一本妹妹, 一本家姐, 等佢哋出街食飯時可以坐定定兼坐耐D, 有得睇又有貼紙貼, 相信應該可以讓她們打發時間吧.
唔記得由幾時開始, 小B就經常拿著手機看Peppa Pig, 既然係咁...不如睇Peppa Pig圖書仲好啦.
最後再隨隨便便的多揀一本, 然後店主又送一本...
對於今次淘書, 我真係好滿意呀, 等我試試倆姊妹對睇書嘅熱誠及反應後再決定淘多些吧!!





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

16 則留言:

  1. 木木媽都係淘書愛好者...

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁有無多d links分享下呀, 衫我就淘得多, 書真係第一次 :p

      刪除
  2. 我都冇去書展啊,成日都想去,不過真係冇時間呢.....

    回覆刪除
  3. 小檬歲幾時我都淘咗好多貼紙書,而家已經7788,上星期揀左一啲,等佢地暑假係屋企玩都好

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 玩下貼紙書好過佢地無無聊聊唔知玩乜, 佢兩個成日玩埋d無聊野, 玩到咁上下仲會打交, 煩死~

      刪除
  4. 快D淘多D啦,睇多D書開心D,嘻嘻

    回覆刪除
  5. 根據經驗,淘書多數都無事㗎,淘到好嘢記得再分享呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 既然係咁,咁我就放心啦, 之但係中文係咪一定無繁體字架, 其實我都想買中文書~

      刪除
  6. 請問可以分享賣家的Link嗎? 我的女兒13個月, 平日在家喜歡看(玩)書的.我都想淘多些書給她, 書局買好貴啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. https://shop109229725.taobao.com/search.htm?spm=a1z10.5-c.w5842-11322768371.2.3I4fAL&search=y

      我係呢間買架, 你可以睇下丫~

      刪除
  7. 英文書我都主要係淘呀, 買左幾次質素都好好~~
    你呢間有PEPPA PIG好吸引呀~

    回覆刪除