2015年7月29日 星期三

Water Babies Playgroup初體驗

剛過去嘅星期六, 我哋有幸獲史丹福游泳學校邀請出席Water Babies Playgroup活動.
唔講唔知其實我家倆姊妹都好鐘意玩...水架, 所以當收到邀請一刻媽媽我當然馬上答應啦, 其實爸爸一早已經講明要倆姊妹遲吓去學游水, 因為學識游水就等於學識多一種求生技能, 所以爸爸話學游水係少不得嘅, 不過喺未正式去學游水之前, 大前提就係一定要令佢地唔驚水, 所以當有時間都盡量想多帶佢哋去泳池或者沙灘玩.

講番今日活動, 我哋換好泳裝...就準備去泳池上堂啦~

(原本今日妹妹都係著三點式架, 不過臨早一晚先發現原來泳衣唔岩身囉, 好彩之前朋友送咗呢件密實游水衫俾妹妹, 妹妹先不至於無衫著咋, 哈哈!)
 活動開始前, 當然要影張相留念啦...
活動上我哋仲巧遇幾位朋友仔.  ^^

妹妹嘅212朋友~
媽媽嘅Blogger朋友~
開始時, 首先係由余Sir為大家講解一下要注意嘅事項, 水中安全技巧等, 特別係喺水中抱住幼兒嘅正確姿勢, 你睇大家幾留心聽書...
之後我哋就逐一準備落水進行活動啦...
今次真係要多謝PR姐姐幫我安排另一位教練Ray哥哥照顧小B, 小B先可以一齊落水咋, 由於呢個Water Babies Playgroup係需要一位大人照顧一位小朋友, 而爸爸今日又要返工, 所以...真係唔該晒Ray哥哥呢!!  ^^
好啦, 落水後大家都認真留心聽余Sir指示去做...
先黎個水中跳, 好讓幼兒熟習水性, 你睇B Be幾開心幾Enjoy, 我哋妹妹太含蓄啦~
媽媽協助妹妹爬泳...
好彩Ray哥哥好友善, 所以小B一D都唔驚, 而且仲玩得好開心添啵...
 有圖有真相...
學習手握池邊移動...
余Sir正在教導媽媽正確握住妹妹進行手握池邊移動嘅手勢...
齊齊踢踢水...
以下呢個環節媽媽最Like, 因為除了可提升幼兒平衡及協調能力之外, 仲可讓幼兒嘗試潛水, 不過因為大家今日才第一次上堂, 所以唔係個個幼兒都成功做到, 而值得加許嘅就係B Be喇, 因為B Be成功呀, 哈哈~
最後大家學習雙手輔助幼兒背浮...
其實呢個Water Babies Playgroup真係幾好玩, 仲可以提升親子關係, 如果年齡介符6個月至3歲, 不妨考慮參加此課程, 詳情可入史丹福網頁睇睇......愛美媽媽真心推介!!

Water Babies課程特點
可以讓父母摒除手提電子通訊產品嘅干擾, 與孩子一起全情投入於課堂中, 透過一系列嘅水中學習, 可以提升孩子與父母嘅親密接觸及情感交流, 亦可以加強孩子嘅安全感, 減少孩子成長中不必要嘅震驚..不安或羞怯, 令孩子敢於嘗試新事物.

好啦...開心好玩嘅時間總係過得特別快, 又係時候要講Bye Bye啦~





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

12 則留言:

  1. 好似好好玩咁喎﹗妹妹咁著顯得家姐好性感呀﹗哈哈...

    回覆刪除
  2. 個日O仔真係失禮晒呀..... :(

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢係咪眼訓呀? 不過我見佢同爸爸都玩得好開心啵....

      刪除
  3. 好好玩咁, 小朋友一定好開心

    回覆刪除
  4. 好似幾好玩,不過學費應該都唔平呀。
    小b 真係好sexy, 哈哈。 可能我地呢邊凍,我多數都係比妹妹style 佢地著架。

    回覆刪除
  5. 個教練教得好pro咁喎~睇落真係唔錯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 最衰我唔係好就得到時間, 如果唔係我都會繼續報, d教練確實幾pro幾好!!

      刪除