2015年7月3日 星期五

每年必Gap

又到咗每年一度折上折優惠時間啦, 雖然平時Gap都已經好抵買, 但平時就算點抵買都應該唔及折上折時抵買嘛, 所以見咁平都唔買嘅話, 真係會認真對唔住自己呢.

(女人要買嘢嘅時候總係藉口多多, 哈哈!!)

折上折優惠期: 1.7.2015 - 8.7.2015

當一知道折上折時, 已經決定要去大出血, 結果我已經一連去咗兩日啦.

愛Shopping嘅媽媽, 你哋又去咗未呀?

以下9樣都係倆姊妹嘅少少戰利品, 相信應該仍會陸續有黎, 今次媽媽都唔執輸, 入手咗4件俾自己.  ^^





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

6 則留言:

  1. 回覆
    1. 我已經唔算多, 我d朋友買得仲勁, 哈哈~

      刪除
  2. 我今日去GAP 都想買啊,不過太多人了,好長龍....見到都怕怕地,即閃~~~ ><"""

    回覆刪除
  3. 對鞋正呀, 我同事都話好抵~~~~~~~~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 堅抵, 我去左4日, 4日加埋買左千幾蚊野, 好crazy ^^

      刪除