2015年6月30日 星期二

好消息

對於媽媽黎講係一個好消息...
對於婆婆黎講都係一個好消息...
但對於小B黎講就唔知算唔算係一個好消息喇...

等了幾日, 昨早終於收到學校通知, 小B可以繼續返埋8月啦, 雖然8月只係返短短兩星期, 但對於年紀開始大嘅婆婆黎講, 一湊二真係太辛苦了, 所以我哋都認為返得一日得一日好, 如果唔係到時困獸鬥喺屋企一打二, 婆婆真係命仔都短幾年呀.  至於媽媽原本亦開始為小B放一個月暑假而準備搵興趣班, 但一想到要上興趣班時又要辛苦婆婆帶住兩個行出行入就開始有點頭痕, 幸好...最後終於都唔洗煩!!

至於現在只放13天暑假嘅小B, 相信應該未識同媽媽投訴太少時間玩吧, 哈哈~





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

17 則留言:

  1. 我都寧願小朋友返學, 老人家冇咁辛苦!
    其實小朋友返學都有玩的時間, 所以...13天不少了

    回覆刪除
    回覆
    1. 特別係佢返緊嘅係happy school, 真係玩嘅時間仲多, 所以返學應該會仲開心過喺屋企, 哈哈~

      刪除
  2. 返學有朋友一起玩冇咁悶tim

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!!
      我哋幾時約出黎玩下呀, 我宜家襯星期六日都盡量想俾佢同多d小朋友玩, 等佢無咁悶嘛...哈哈~

      刪除
  3. 佢地而家應該唔知咩係暑假,無所謂啦!
    婆婆一湊二真係堅辛苦架!

    回覆刪除
  4. 真係好消息呀!其實婆婆真係超勁,我要一湊二,一陣都覺得好大壓力啦 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實婆婆湊住兩個都好大壓力, 所以盡量都唔想太多時間俾佢一湊二~

      刪除
  5. 我以為係另一個好消息tim :p
    咁細個其實返學都好開心既,我覺得對小b都係好消息呀:)

    回覆刪除
  6. 咁細返學仲好, 返去都係玩, 好過屋企悶呀

    回覆刪除
  7. 如果小B鐘意返學的話,呢個的確係個好消息來,燒腩仔間學校得一星期暑假添呀,曾經有諗過幫佢八月退學抖吓,但諗吓諗吓喺屋企對住我都係無所事事,不如返學同小朋友玩啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 哦, 半日制學校都咁遲先放暑假嘅咩?!
      咁燒腩仔出年k1轉唔轉校呀?

      刪除
    2. 佢間學校其實係全日,類近托兒咁嘅服務,只係PN有半日制,所以基本上都無暑假放咁滯,方便D爸爸媽媽返工
      佢出年會轉新校呀,但新學校好似都九月先開始返學,無提早上適應班,所以兩間學校應該唔會重疊啦

      刪除