2015年6月1日 星期一

小B探BB

星期日上完興趣班, 媽媽帶小B跟幾位同事食Lunch, 之後再一起出發去探BB!!

最近每次見人之前, 媽媽我都會提小B一定要叫人, 因為這是禮貌的表現嘛, 然而小B大部份時間都好合作, 每次經我提點下, 見人都會肯叫, 不過如果唔提呢...小B就一定會側側膊唔多覺囉, 唔緊要, 從小培養, 我一定會把小B調較成一個有禮貌嘅小孩子.

今日笑料一側, 話說小B叫人時, 竟然將我一位較年長嘅同事叫作婆婆, 雖然當下一刻全場爆笑, 但其實媽媽好尷尬呢, 而小B在唔知情情況下又見個個大笑, 當然馬上被嚇呆啦.  (究竟從小B角度, 係如何介定姐姐, 姨姨, 婆婆嘅定位呢?!)  或許下次媽媽要再教精小B, 係人都叫姐姐先得啦, 哈哈!!

好...入正題, 今日一去到同事屋企, 小B見到BB後, 馬上就痴實BB啦, 又摸頭仔又摸手仔又摸腳仔, BB幾乎全身都被小B摸透, 好攪笑.  真沒想到, 小B原來係咁鐘意BB架啵...  有人見BB係床仔訓覺, 仲企喺隔離唱歌俾BB聽呢, 好Sweet Sweet啊.
媽媽見番咁細粒嘅BB, 磅數跟小B出世時相若都係得5磅多, 頓時覺得小B真係大得好快好快, 我嘅小BB宜家已經變成了小姐姐啦.  ^^

突然媽媽好懷念小B同妹妹初生嘅樣子, 不過湊兩個都係快D大比較好, 起碼爸爸媽媽唔洗太辛苦嘛, 做媽媽永遠都係咁矛盾嘅~

初生BB真係好可愛好可愛好可愛呀, 只可惜我已經再無生B嘅勇氣, 嘩咔咔咔咔...





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

16 則留言:

  1. 兩個夠晒數啦,畀我都冇勇氣再生第3個 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果發左達, 我會有勇氣, 哈哈~

      刪除
    2. 我發左,都唔想我第三個……

      刪除
  2. 小B都乖呀,媽媽提都肯叫人,燒腩仔次次都要扭擰一輪先肯叫㗎
    係啦,我都想知佢哋到底係點分姐姐,婆婆定姨姨

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢排先叫好少少, 之前都好扭擰架...
      我想train到佢可以自動自覺叫人囉!!

      刪除
  3. 叫人真的很重要,所以我都有教巨龍入屋要叫人,仲要大聲 d,而走時亦都同人講bye bye 呢 ^^
    初生BB真係好可愛...對呀,不過湊時都唔容易啊....

    回覆刪除
    回覆
    1. 巨龍咁乖, 一定可以成為有禮貌嘅好孩子, 不過小b有時都會扭擰下架, 有時又要扮下怕羞咁, 都唔知幾時先可以自動自覺自己叫人, 唉~

      刪除
  4. 2個真係夠數, 初生b都係玩人地個d好呀

    回覆刪除
  5. 我除左叫南瓜仔賈叫人外,仲要望住人地講……

    回覆刪除
    回覆
    1. good~
      你教得南瓜仔好好 ^^

      刪除
    2. 我就係教緊佢.....南瓜仔成日唔望住人!><

      刪除
    3. 仲細者...應該好快可以教得好嘅~

      刪除
    4. 我都係,而家大部分時間小檬已經自己主動叫,有時一個眼神已經知要叫人。。望住就一時時。

      刪除
  6. 你兩個都咁乖,快啲生多個啦。。!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我兩個一d都唔乖, 但你個兩個就肯定算係乖囉, 不如你諗諗佢啦, 哈哈~

      刪除