2015年5月19日 星期二

我家有個痴媽B

究竟點樣先可以令到一個超級絕頂痴身嘅小朋友變得不太痴身呢?!  我唔要求完全唔痴身, 但最起碼可以俾我起身行開兩步都得呱...

其實我家妹妹都15個月大啦, 已經唔再係小BB, 但何解妹妹缺乏安全感嘅程度尤如初生B一樣呢...超恐怖!!

妹妹一向痴身, 應該無人唔知, 不過由星期六開始, 妹妹痴身程度突然又再嚴重了, 而且由痴婆B變成了痴媽B添啵, 爸爸婆婆通通唔要, 實行剩係痴住媽媽我, 其實個囡咁痴自己, 理應好開心先係, 但太痴身實在令我吃不消, 因為我連行開兩步嘅機會都唔得, 莫講話去廁所, 就連起身拎張紙巾都唔俾囉, 真係少D EQ都會好容易爆發, 而我當然已經忍唔住爆發咗啦, 但鬧係唔會有用嘅, 你越鬧佢越喊然後就只會再痴身D, 總之就好麻煩啦~

近幾日妹妹嘅嚴重程度已經係...
-喺屋企要用Hip Seat揹住
-訓覺要拖住手
-睇廸士尼DVD要攬住睇

以前家姐細個, 婆婆都已經覺得佢算痴身, 但原來一山還有一山高囉, 宜家妹妹實行日日做樹熊挾大脾, 問你怕未?!  @@"  突然間...我真係好有衝動送妹妹去返全日班, 而且仲要係馬上個隻, 因為咁樣湊佢嘅人先可以抖下氣, 只可惜妹妹仲有一年先到入學年齡, 看來呢一年都應該有排辛苦了, 唉~

其實講咁耐, 我都係想求解決辦法, 有無媽媽有類似經驗可以分享下, 等我可以唔洗再長期俾妹妹牌萬能膠痴住呀?!    





倆姊妹已經有Facebook Page Anke & Karena - 小b與妹妹b之成長日誌 有興趣的話就入黎Like一Like支持下啦!!  ^^

20 則留言:

  1. 睇黎呢個專屬你的小樹熊暫時唔想放你走

    回覆刪除
  2. 相信係過渡期, apple 以前都會有呢個過渡期, 可能係1個月, 2個月, 3個月!加油!希望在明天呀~

    回覆刪除
  3. 我記得龍BB又係1歲多D個陣痴我痴到癲左,當時都冇任何辦法,大大下又正常返!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我希望妹妹快d大個, 快d正常番啦~

      刪除
  4. 係咪無安全感? 出牙唔舒服? 我個細女除左病之外,其他時間都好獨立,不過佢要我抱佢追住我我就走,當同佢玩下,之後會坐係梳化上玩下,佢見我唔抱就走。 可能係過渡期,希望大d 好d 啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實由細到大都係咁痴身, 不過呢排就更加嚴重囉!!

      刪除
  5. 可能要過渡期,明天會更好。加油。

    回覆刪除
  6. 細妹真係超痴身喎!我陪肚B瞓覺佢都要拖手架,不過拖一陣佢就鬆手,我反而覺得拖手好sweet呢 ^^"
    不過佢地痴身,都係因為知愛美錫自己先咁痴你呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 妹妹呢兩日終於都正常番d, 無咁痴身啦 ^^

      刪除
  7. 到底係咪個個BB都有痴媽B呢個階段呢?我的O仔都痴身到無朋友。

    回覆刪除
    回覆
    1. 但我見幾個朋友個B都唔係咁架啵...唉~

      刪除
  8. 我仔剛剛開始係咁,不過就無妹妹咁嚴重,上網搵過/朋友講過,可能是分離焦慮階段,要慢慢幫佢地適應。加油!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個適應期都唔知要幾耐添架, 妹妹自好細個開始已經係咁痴身~

      刪除
  9. 完全明白你嘅感受,事關我家嘅妹豬妹都係咁嚴重(╥﹏╥)

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉..點解d妹妹咁鬼痴身架~
      我好想請教下你, 點樣可以一湊二, 婆婆話平日俾妹妹痴到完全做唔到野囉!

      刪除