2015年6月23日 星期二

高雄墾丁之旅 - Day 4 (旗津 -> 壽山忠烈祠觀景台 -> 龍虎塔 -> 夢時代)

話咁快又黎到旅程嘅最後一日, 今日我哋一早就離開墾丁回程去高雄, 墾丁可以玩嘅地方都差不多玩過, 要去嘅地方都差不多去過, 加上我哋又唔打算再游水或進行水上活動, 所以司機就建議我哋行下高雄景點.

跟昨天一樣10點出發, 去到高雄已經係正午時份, 高雄天氣比墾丁悶熱, 一想到今日稍後嘅行程, 大家都確實汗顏.

原本我跟司機已經安排好要行嘅景點, 但去到高雄落車後, 婆婆同契婆都話呢度又焗又熱, 又話唔想行什麼什麼博物館或公園之類等地方, 但去旅行啵...唔係應該預咗會行呢D景點咩?!  算...為免傷和氣, 今日嘅行程安排我唔參與, 就由其他團友及司機來決定吧.

去到高雄, 司機首先帶我哋去旗津區, 契婆話想買手信, 司機就帶我哋去旗后觀光市場買乾貨手信喇.  呢度主要賣的都是海味或魷魚絲之類等食物, 全個市場幾乎買的東西都是同一款, 只在於價格不同而已.
買手信期間倆姊妹唔太合作, 仲突然扭肚餓...
結果攪一大輪依然扭計, 為免耽誤大家時間, 我同爸爸就先找個地方坐著餵飽倆姊妹, 而團友們就繼續於附近四周逛逛.  幸好今早媽媽我喺酒店盛了一壺肉燥飯, 如果唔係突然間都唔知有乜嘢岩佢哋食囉.  倆姊妹食飽飽, 心情馬上變好, 不過太熱我同爸爸帶住兩個都唔太願行, 所以跟團友們會合後就齊齊跳回車上.

其實旗津可以行嘅地方有好多, 可以影靚相嘅地方亦唔少, 原先司機都怕我哋會喺旗津逗留太耐而影響之後嘅行程, 但點知我哋...今日真係超Hae囉.
既然唔想行, 司機就帶我哋去食牛肉麵喇, 食牛肉麵時妹妹又要自己坐, 宜家樣樣都要有佢份, 乜都要霸一份.
食飽飽...之後嘅行程要重新設計, 原先安排嘅駁二藝術特區及鐵道公園通通唔去, 而團友們都話想去有冷氣嘅地方, 所以司機就帶咗我哋去行大賣場, 但大賣場賣的都是一些家居用品及電器之類, 仲有宜家傢俬囉, 除咗婆婆同契婆有少少興趣行之外, 我哋都覺得好無聊啵.

然後司機再帶我哋去壽山忠烈祠觀景台影相...
L.O.V.E...我愛你們呀, 希望下次再有機會跟你們一起去旅行啦~~~
一個講...一個聽..小小事倆姊妹就可以玩得好開心, 小朋友開心就係咁簡單.  ^^
司機見時間尚早, 就再多帶我哋去附近一個景點才去夢時代, 原來今次要行嘅係龍虎塔...這個塔其實都沒什麼特別, 好快行完一圈又走人啦, 因為推住BB車唔方便行想頂, 所以我哋只行了最底層.
然後終於黎到最後一站 - 夢時代, 相信倆姊妹今日玩得最開心嘅地方, 應該就係去咗呢個湯姆熊歡樂世界喇.
跟丟錢樂園一樣燒銀紙嘅歡樂世界, 但既然倆姊妹鐘意玩就讓她們玩玩吧.
於夢時代行完街, 食過飽, 玩過夠, 我哋終於都係時候要出發去機場返香港啦, 雖然呢個旅程唔算係十分之好玩, 不過能夠跟家人一起去旅行, 實在已經係件幸福事, 所以黎到最後點都會有少少不捨.

噢...去到機場Check In, 點知地勤人員告知航班將會Delay約半小時.

幸好機場總算有少少地方俾倆姊妹玩...
下次去旅行, 爸爸話回程時千萬唔好再揀搭夜機, 因為返到屋企已經係凌晨一點, 真係大人小朋友都攰爆.

好啦, 今次旅程已經分享完畢, 期待下一次旅程再同大家分享.  ^^





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

沒有留言:

張貼留言