2015年6月18日 星期四

高雄墾丁之旅 - Day 3 (龍磐公園 -> 鵝鑾鼻燈塔公園 -> 砂島 -> 船帆石 -> 後壁湖 -> 貓鼻頭 -> 關山夕照 -> 出火) 下

食完豐富又美味嘅午餐之後, 我哋又再繼續行景點啦...

原本我哋打算去紅柴坑坐小海豚半潛艇出海睇珊瑚, 只可惜紅柴坑嗰邊風浪太大, 船家見我哋有小朋友就唔建議我哋上船.  其實好彩我哋無上船咋, 因為之後我哋見到有隻小海豚半潛艇喺大海中不停拋上拋落, 如果我哋上咗船...真係驚食飽嘅我哋事後會嘔得一乾二淨囉.

結果司機就帶番我哋去後壁湖坐另一家嘅半潛艇, 後壁湖呢邊風浪唔大, 非常平靜, 所以大家都可以好安心上船. 

上船後影大合照是常識吧!!
今次媽媽於行程中安排坐半潛艇, 目的係想俾小B開開眼界, 看看水底珊瑚有多美, 果然小B係好認真好入神地睇架...
倆姊妹又一齊去痴實契姨姨, 今次旅程真係辛苦晒契姨姨呢, 哈哈~
泊岸前,爸爸又借機抽水  ~~"
俾人鍚完然後會大笑嘅BB真係特別可愛...
好啦, 觀光海底世界時間又要結束, 我哋下一個景點係出水口.

由出水口水道排出大海嘅水, 唔知點解特別藍....
離開後壁湖, 我哋就去貓鼻頭公園啦, 不過去到貓鼻頭, 最令我感到意外嘅係, 竟然超多大陸人囉, 辛辛苦苦行樓梯上到觀景台, 幾乎所有位置都佈滿大陸人, 所以莫講話搵位影靚相, 我哋直情多留一陣都唔願呀.

原本去完貓鼻頭應該去關山睇日落, 但我哋每個景點都只逗留一會就火速跳回車上, 結果時間亦比司機預計嘅早.  既然未夠鐘睇日落, 司機就提議我哋去玩小型賽車喇...

為安全起見, 小朋友一定要帶頭盔....
小B話要坐亞父車...
 有個爸爸又扮型...
妹妹見家姐玩, 佢又指住車車要求玩, 既然妹妹要求, 當然要俾佢試下啦~
大家有見到妹妹嘛?!
(見唔到係正常架, 因為我都係見到佢頭上嘅橡筋咋, 哈哈)

玩完賽車, 都係未夠鐘睇日落, 司機再帶我哋去恆春鎮北門走走.

一個好有中國歷史文化氣息嘅古蹟地方...
然後我地終於都去關山睇日落啦, 雖然時間尚早, 不過邊食邊等, 時間好快就過去...
只要有得食嘅地方就會見到妹妹豬出現...
好可惜今日多雲, 所以大家都睇唔到好靚嘅日落啊, 真失望~
睇完日落, 我哋先去熊家豬腳食晚飯, 然後就去出火喇, 不過大家唔好心邪, 此出火不同彼出火.  我哋要去嘅係出火特別景觀區呀...
因為地底有天然氣嘅關係, 所以才會產生這個現象來.
今日嘅行程就這樣結束, 回酒店稍作休息後, 年長的就繼續留守喺酒店休息, 至於我哋年輕的就當然要襯最後一夜狂掃街啦.  :p





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

1 則留言: