2015年6月23日 星期二

妹妹B ~ 16個月

12.06.2015

嘩嘩嘩...妹妹B已經16個月大啦, 雖然媽媽一直唔捨得你倆姊妹大得咁快, 不過媽媽都要繼續祝你快高長大, 而且玩得, 食得, 瞓得又痾得!! 

近幾個月, 跟家姐相處越見融洽, 當然間中都會有爭玩具或打交嘅時候, 但和平相處時間明顯比以前多, 而且妹妹偶然亦會表現出錫家姐嘅一面.  媽媽真心希望你倆姊妹感情可以一直好落去, 假如將來能夠做到既係姊妹又係朋友那就Perfect喇.

呢個月, 妹妹第一次出門遠行, 雖然帶咁細個BB去旅行爸爸媽媽確係有少少辛苦, 但見到妹妹又開心又興奮, 真係覺得好值得呀, 而且我亦深信這樣出外走走, 小朋友一定會有獲益嘛.

不用多說, 妹妹真係一個愛食BB.  (有圖有真相)
好...又黎記錄一下發展進度先~

體重: 21磅 (兩個月前記錄)

食:
其實食方面, 一向唔太擔心, 最擔心係佢同金仔一齊分享, 一人咬一口麵包.
胃食嘅BB有時連金仔D狗糧都唔放過, 曾經多次目睹妹妹將狗糧放入口, 唉!!!!!!!!
至於食飯方面, 妹妹比較鐘意自己進食, 所以往往都會食到天一半地一半, 基本上媽媽見到這個情況一定會忍唔住出手餵妹妹, 但妹妹未必每次都領情, 有時甚至會用手撥開我呢.  另外妹妹有時會邊食飯邊走來來去, 要追住餵飯嘅我真係餵到好激氣, 所以好多時我都會忍唔住大聲鬧佢, 結果我一大聲鬧, 妹妹就會同我耍脾氣, 拒絕再食, 通常妹妹唔食我都唔會再餵, 但婆婆又會忍唔住再餵囉, 結果妹妹當然會繼續食啦, 但長此下去...真係好容易會令妹妹養成壞習慣嘛.

訓:
早上約8:00起床, 午睡一次, 大約1.5 - 2小時, 晚上10:30媽媽就會開奶, 妹妹見奶後會自覺上床食奶訓覺.

活動能力:
開始模仿家姐扭動身體跳舞, 真心的...妹妹跳舞好像比家姐更有天份, 哈哈~

指令:
繼續不斷有進步, 已經唔可以一一列出.

講:
Mum Mum, 奶奶, 爸爸, 媽媽, 婆婆, 家姐, 姨姨, 伯伯, 金金(金仔), 去街街, 揹揹, 碟碟(米奇DVD), 包包, 係, 打打, 手手, 腳腳, Pat Pat等...  (其實仲有好多, 因為妹妹就好似錄音機一樣, 你講佢又會跟住講)

表達方面,
從小到大妹妹表達能力都好強, 佢想表達出黎嘅嘢, 我哋好容易就會估到.
(相反家姐細個表達比較差, 表達幾次我哋都唔明就會發脾氣, 但妹妹就好少因為咁而發脾氣)

性格:
脾氣激大, 一唔鐘意就會丟嘢, 咬人或打人, 唔知點樣先可以教番好.  (媽媽頭痛+苦惱中)

健康:
今個月還好, 要繼續Keep住健康身體呀~~~






我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

8 則留言:

  1. 食得既小朋友先最乖呀,我都好想兩個女食得,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然宜家妹妹好似好食得咁咋, 但大左就未必架啦, 因為家姐就係一個人辦喇, 以前細個佢都好胃食, 但宜家成日呢樣又話唔食個樣又話唔食, 連老師都話佢係學校食野只係食好少, 真係頭痛~

      刪除
  2. 鐘意食野既小朋友係最可愛。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 認同, 而且家長又可以擔心少一樣~

      刪除
  3. 回覆
    1. 妹妹唔知飽, 試過食完飽到嘔, 哈哈~

      刪除
  4. 叻叻呀,鐘意食野的小朋友真的令人很愛的 ^3^~~

    回覆刪除