2015年6月17日 星期三

高雄墾丁之旅 - Day 3 (阿興生魚片)

黎到墾丁當然要去後壁湖食海鮮餐啦, 因為呢度出名又平又好味嘛...

一去到漁會大樓, 見到人氣極高嘅輝哥大排長龍, 加上之前於網上做過資料搜集, 得知輝哥只食其名氣, 海鮮質量只屬一般, 所以我完全未有想過要去輝哥排隊呢.  相反另一間阿興同樣出名, 食店一樣座無虛席, 而且亦有少量人群聚在門外等候, 幸好司機認識阿興嘅人, 所以我哋只係等咗10分鐘就有位, 既然係咁...就梗係揀阿興啦.
等位期間要先點菜, 基本上未入單就一定唔會有位, 所以一去到記得要先揀好海鮮點菜, 然後快快入單輪候坐位啊, 而且點菜後亦不能再加單, 份量方面大家就要安排好一點了.

今餐我哋點了以下食物, 出奇地埋單不用港幣$800, 真係好抵好抵好抵食呀~~~~~~~~

最令我欣賞嘅當然係生魚片同海膽啦, 夠新鮮之餘, 甜味亦十足, 激讚激讚!!

至於其他海鮮都好不錯, 而最好彩係開餐期間, 倆姊妹都敵不過睡魔急Call, 雖然我同爸爸要抱住兩隻豬仔開餐比較辛苦, 但總算食得安靜, 無人攪攪震嘛, 哈哈.
今日媽媽亦專誠拎定暖壺出黎, 所以倆姊妹瞓醒之後都可以食到少少...  :p

若然下次再去墾丁, 我一定會再去幫襯阿興食海鮮~





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

9 則留言:

  1. 兩個小朋友都食海鮮架?好大人呀。。。'
    有得去玩好開心呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 我叫左碗白飯, 然後夾D魚, 夾D蝦, 夾D菜俾佢地咋...
      佢兩個都好鐘意食魚, 家姐仲好鐘意食蝦添啵, 其他野就無俾喇.

      刪除
    2. 如果家姐無瞓覺的話, 佢一定會食三文魚刺生囉 ~.~"

      刪除
  2. 真係好抵,小豆子一樣俾啲飯,魚,蝦就可以一餐

    回覆刪除
  3. 咁正,好肚餓呀,哈哈!
    真係至好彩係佢地兩個訓哂,如果唔係想有餐安樂茶飯都幾難

    回覆刪除