2015年6月16日 星期二

高雄墾丁之旅 - Day 3 (龍磐公園 -> 鵝鑾鼻燈塔公園 -> 砂島 -> 船帆石 -> 後壁湖 -> 貓鼻頭 -> 關山夕照 -> 出火) 上

玩完沙灘車, 行過對面龍磐公園, 就正式開始司機為我哋安排嘅行程喇!!  ^^

需說是公園, 但其實係一片大草原, 加上地層隆起, 看似就像個縣崖邊一樣, 風景確實特別的美...
咁靚嘅地方當然要影張全家福啦~~~
逗留了約10分鐘, 大家影完相就繼續出發去下一個景點鵝鑾鼻燈塔公園啦.

今日天氣真係好好, 而且好熱好曬, 我哋仲因為包咗車嘅關係竟然忘記帶BB車, 結果行景點時就變成這個樣子喇...一個揹時另一個抱, 辛苦到極.  雖然呢幾日係就係有人幫手湊囡, 但無奈倆姊妹都係比較鐘意跟住爸爸媽媽呢, 不過我都真係好感激今次最幫得上忙嘅契姨姨架, 年紀輕輕都攪得惦我兩隻小魔怪, 厲害厲害~ 
一場黎到, 點都要影下個燈塔嘅...
雖然呢個公園要收入場費, 但我哋一行8人都實在感到好熱好辛苦, 所以快快行一圈後就選擇離開.

上車不久, 我想應該不夠10分鐘吧, 司機就帶我哋去到砂島.

又係一望無際嘅大海...好靚, 而且陣陣海風, 超舒服的!!
這個被譽為墾丁最美的沙灘...  好可惜因沙灘被受政府保護, 所以遊客未能走近, 只可遠觀~
影過幾張相, 然後再到附近嘅船帆石, 正如我之前所講, 我哋對於睇山睇石睇水唔太大興趣, 所以用上半天時間都係睇呢D景點, 大家都好像開始有點悶了, 最後黎到船帆石時, 就連司機叫我哋落車影相, 我哋都無人肯落呢, 結果坐在車頭嘅契姨姨在車上影張相, 就代表咗我哋到此一遊啦, 嘩咔咔咔~
好啦, 睇山睇石睇水嘅行程下午再繼續, 現在大家都又累又餓, 係時候出發去後壁湖食海鮮午餐了...





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

6 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀, 其實墾丁真係一個好靚嘅地方, 可惜我嘅團友們嫌一整日都係睇呢d野好悶囉 ~.~

      刪除
  2. 墾丁最美的沙灘, 真係好靚wor

    回覆刪除
  3. 天氣太熱了,不過風景好靚

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好靚...如果唔係咁熱就更加好喇~

      刪除