2015年6月22日 星期一

父親節 2015

父親節, 當然要同天下間所有父親講聲父親節快樂啦...雖然公公已經離開我哋一段長時間, 但我依然好掛住公公, 好想親口同公公講聲"父親節快樂"呢.  以前年紀尚輕又未做人父母, 真係唔會感受到父母節日當中嘅意義, 不過這幾年媽媽我已經完全體會到+感受到啦!!

藉著父親節, 我真係要襯機讚一讚爸爸先得, 因為自問這幾年來爸爸比媽媽這個職務, 爸爸真的確實比媽媽做得更好更出色, 雖然因工作關係, 爸爸放在倆姊妹身上嘅時間未及媽媽多, 然而當爸爸一有時間或放假時, 爸爸都會主動幫忙照顧倆姊妹, 陪玩陪瞓煮飯餵飯湊返學放學通通無托手踭, 所以難怪我家倆姊妹熱愛爸爸程度比媽媽強, 不過放心, 媽媽係唔會呷醋架, 因為這是爸爸你應得的.

唔知係咪倆姊妹都知道今日係父親節嘅關係呢, 今日兩個都特別痴爸爸囉, 哈哈~~~  ^^
是晚活動除了跟親友外出食飯慶祝父親節外, 小B還特地送上喺學校親手造嘅父親節禮物給爸爸呢...





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

10 則留言:

  1. 哈哈.....我以為爸爸和兩姐妹扮緊後面個公仔啊 ^^""
    哇,好犀利,真的盡心盡力的好爸爸,HAPPY FATHER'S DAY 呀 ^^

    回覆刪除
  2. 佢地同爸爸影相時個樣咁認真同嚴肅o既

    回覆刪除
  3. 痴爸爸係好事來,我地就可以休息下,哈哈!
    父親節快樂!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我都真係希望佢地係痴爸爸多過痴我架, 哈哈~

      刪除
  4. 若小朋友痴爸爸,我都不會呷醋。

    回覆刪除
  5. 小朋友痴爸爸絕對係好事來﹗證明你有個好老公,D女有個好爸爸﹗

    回覆刪除