2015年6月26日 星期五

提早結束N班校園生活?!

看來因為媽媽嘅疏忽, 小B要提早結束佢嘅N班校園生活啦!
早於一月初時, 學校已經有通告問我哋會轉校嘅家長, 打算幾時退學.  而全日制學校一般暑假只得兩星期左右, 所以有好多家長都會選擇喺學期結束前退學, 好讓小朋友放暑假玩過飽玩過夠, 而我哋當然都唔例外啦, 最初打算返埋7月, 等小B可以休息一個月才去新學校返學, 不過經過前陣子小B一連幾天病假之後, 知道小B真係好鐘意返學, 而且婆婆亦開始擔心自己未能同時間照顧兩隻小魔怪, 所以就漸漸打消了提早退學嘅念頭喇.  而我哋亦以為只要一日唔交退學信就可以返到學期終結, 所以當有新決定後, 一直未有通知學校, 但原來我哋唔通知學校嘅決定係更加錯嘅...

今日同小B同學仔媽咪傾開, 先知道原來學校已經開始搵緊新生8月返黎學校補位啦, 這些新生雖然都係9月讀N2, 但學校為咗可以預先安排學生早點適應校園生活, 所以按次序問家長是否願意於8月時從N1班開始適應, 據知暫時已經有幾位新生家長答應補上, 將於8月插班N1.  而我聽到後當然馬上通知學校我哋嘅決定啦, 不過學校話因為已經通知咗幾位新生家長, 所以看來我哋8月可以留低嘅機會唔大, 但暫時仲有一兩位新生家長未覆實會否插班, 最終結果還是要等學校過兩日通知.  唉, 今次純粹係因為媽媽我嘅疏忽, 可能令小B要提早結束佢開心快樂嘅N班校園生活啦!!

雖然當日決定得轉校, 就預咗會有離開嘅一日, 但當日子越近, 心情就越見不捨, 我想小B應該都會跟我一樣有相同感覺吧.

嗚嗚嗚~~~   





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

9 則留言:

  1. 無書讀婆婆湊兩個,真係好鬼堅wor....
    不過9 月好快到,比小b enjoy 下放暑假啦,嘻嘻

    回覆刪除
    回覆
    1. 唯有係咁諗, 到時真係唔知婆婆一日會顛幾多次, 哈哈~

      刪除
  2. 唔怕啦,9月好快就到,諗定多啲活動咪得囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩嘅係, 新學校個邊岩岩收到信, 8月尾開學~

      刪除
  3. 小B喜歡放學,good girl! 一仔就成日話去街,唔返學!

    回覆刪除
    回覆
    1. 寫錯了“放“學,應是”返“學才對!

      刪除
    2. 返學有同學仔陪佢玩, 係屋企無人陪佢玩丫嘛, 梗係鐘意返學啦, 哈哈~

      刪除
  4. 希望小B可以讀埋8月啦,如果唔係婆婆一個湊2個都幾甘呀!
    小B著住校服,個肚腩仔凸凸好鬼可愛呀 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 雖然8月只係返十幾日, 但都總好過無嘛~~~~~~~~

      刪除