2014年10月22日 星期三

Take It Easy

對我來說...幼稚園K1報名終於完結, 媽媽暫且可以鬆一口氣, 接下來11月的Interview就要交由小B自己負責嚕.  原先媽媽雄心勃勃打算報盡區內或區外附近我認為好的幼稚園, 只可惜心中那團火突然熄滅了, 講到底其實都係因為媽媽我懶者, 結果最終只報得6間學校, 究竟明年能否轉校就要看小B今年的彩數啦, 而經過去年的徹底失敗後, 我已經不敢再抱有期望, 一切就順其自然!!

近一星期, 陸陸續續收到學校的面試通知, 幸好媽媽最終只報得6間, 否則整個11月小B都將會忙過不停, 暫時4日時間就可完成6個Interview, 祝願我們順順利利吧.

雖然話就話有6個Interview, 但現在肯定有一個Interview要放棄, 因為當天小B學校親子旅行, 當我報完名交完錢之際才知道撞日子, 那就唯有放棄Interview喇, 幸好這並非是我最心儀的學校, 不去也未見覺得可惜.

還有個多星期, Interview大戰將會正式開始, 今年我沒打算事前幫小B做Training, 皆因我不想將我的壓力都轉嫁到小B身上.

究竟媽媽何以突然會變得毫不在乎似呢?!

是因為我真的太累了嗎....

還是對於這個龍年效應的搶學位遊戲一早已經打定輸數...  





最近媽媽幫倆姊妹開了一個Facebook Page Anke & Karena - 小b與妹妹b 有興趣的話就入黎Like一Like支持下啦!!  ^^

11 則留言:

  1. "不想將我的壓力都轉嫁到小B身上" 講得對!! 好認同!
    可能順其自然會好D呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係咁諗, 有時迫得太緊反而會有反效果~

      刪除
  2. 有N班讀緊, 點都有間係手, 今次可以輕鬆啲啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都係架...起碼唔會無書讀先, 只係我嫌呢間學校太過happy school, 驚佢第日上小學追唔上者, 如果繼續讀就唯有遲d俾佢出去學下野囉~

      刪除
  3. 我都真心覺得大人小朋友都辛苦,玩一次已經夠> <

    回覆刪除
    回覆
    1. 你就好啦...今年唔洗再玩呢個遊戲, 我出年仲要幫妹妹報添啵, 唉~

      刪除
  4. 加油! 大家都加油~ 我地今年都要玩呢個遊戲~

    回覆刪除
  5. 加油呀﹗小B咁叻又大個女咗應該會好好多﹗

    回覆刪除
  6. 我都係報左2間出名啲同區學校咋,講懶我一定懶過你 XD

    回覆刪除