2014年10月17日 星期五

半個月第N次...睇醫生

當大家見到這堆藥水應該都猜到...我家倆姊妹又生病了!!
自國慶日開始至今, 已經足足半個月啦, 亦即代表倆姊妹病了半個月仍未見有好轉, 結果睇醫生..配藥..睇醫生..配藥再睇醫生, 就成了我上半個月的指定動作喇, 真係睇醫生都睇到我窮呢, 唉~

由於倆姊妹不停交叉感染, 最終我地當然都唔會好受啦...倆個病B輪住扭計, 結果我都變得好燥底, 所以今次我決定應醫生要求, 幫小B請病假兩天, 再加上剛好遇上星期六, 日, 前後足足有4日時間休息, 希望這4日裡小B可以盡快好起來, 否則每次差不多斷尾時又在學校感染到新病菌, 再連帶回家傳染妹妹, 媽媽真的好快撐不住啊. 

雖然小病是福, 但真的無須太多吧!!

近期我的願望就只有, 闔家平安, 病菌遠離, 身體健康, 特別係我倆個囡.





最近媽媽幫倆姊妹開了一個Facebook Page Anke & Karena - 小b與妹妹b 有興趣的話就入黎Like一Like支持下啦!!  ^^

11 則留言:

  1. 希望兩個小朋友快啲好啦!

    回覆刪除
  2. 身體健康真的好重要,你都要take care 啊,如果你都生病,咁就仲辛苦了,加油啊,祝大家都健健康康、平平安安~

    回覆刪除
  3. 我的囡囡都係咁, 差不多半個月沒有返學, 好返返學又病過, 真係心又痛, 荷包仲痛

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 每次睇醫生時, 醫生都會話, 佢唔係上次個隻菌啵, 今次又新起架...唉.
      佢地返全日嘅, 仲要一齊訓, 真係不停咁傳黎傳去, 好煩囉~

      刪除
  4. Gell well soon ar! 煲飯/粥, 又或者煮餸時, 多落d"洋蔥", 幫助殺菌呢, 加油呀.

    回覆刪除
  5. 我都係咁,個個不停病,人都癲!!

    回覆刪除
  6. 小b媽,我同你一樣,呢2個月睇左6次醫生,現在佢腸胃仲係麻麻,我現在都勁煩T_T

    回覆刪除
  7. 妹豬前幾日又有啲作病,為免返學啲菌重勁,所以都同佢請假,費事越病越勁
    神小b同妹妹早日康復

    回覆刪除
    回覆
    1. 返左學d菌真係好勁, 都唔知要病到幾時先可以唔再病, 唉~

      刪除