2014年10月8日 星期三

首個家長會

04.10.2014

開學一個月, 基本上小B已經完完全全適應了學校生活, 所以媽媽我都已經無再擔心啦...  只是偶然無所事事時還是會掛住小B, 幸好...返學一個月, 學校就安排了家長會, 家長會讓媽媽清楚知道小B每日在校的情況, 有相有片有真相, 學校果然好細心呢, 哈哈!! 

今次家長會長達兩小時, 首先跟K1班的家長們一起聽校長講解學校運作模式以及要注意事項, 接著就到主任以播片播相形式來輕鬆介紹學生們每天的上課情況, 每次媽媽一見到小B個樣出現都特別醒神, 因為我見到小B每張相都笑得好開心囉...

然後N班家長再跟班主任到課室, 聽班主任講講大概這一整年N班的教學內容, 暫時9月份, 學校比較著重N班學生的自理及品德.

之後到家長們亙相認識時間, 分享湊B心得之類, 最後再由班主任跟我們講講小朋友在學情況.  就以老師所言, 小B是個比較Social的學生, 鐘意跟同學仔玩, 又愛跟同學仔攬作一團, 更會主動拖同學仔手, 另外自理方面大致上都已經無問題, 能夠自行如廁, 穿底面褲等, 亦可自行穿回鞋襪, 不過在食方面就一般喇, 老師話小B都算揀食, 但只要迫一迫, 出少少招數阻嚇小B, 小B就會把食物吃清光, 之後更會自行收拾餐具.  點解係學校能夠自己做的事, 回家後通通唔可以自己做呢?!

至於有一樣老師叫我們要多加注意的, 就是小B的專注力問題喇, 老師話觀察了小B好一段時間, 發覺小B專注力比較差.  UM...有時我會想, 如果是在遊戲時間, 問題都不算太大者, 學校引誘多的是, 要小朋友專注玩一樣野, 當然未必能夠做到, 不過我還是會按老師要求, 大家一齊再觀察一下, 希望只是老師多疑啦, 唉...   

每天最享受的時刻 - 親自送返學  ^^
期待下一次家長會, 可以更加清楚小B的學習情況啊~





最近媽媽幫倆姊妹開了一個Facebook Page Anke & Karena - 小b與妹妹b 有興趣的話就入黎Like一Like支持下啦!!  ^^ 

12 則留言:

  1. 好叻呀,小豆子唔識穿襪

    回覆刪除
    回覆
    1. 小B學校主張自己的事自己做, 所以係佢地能力範圍內做到嘅野, 老師都會訓練佢地, 咁樣又可以減輕到老師們嘅工作嘛!!

      刪除
  2. Hannah 都係比老師話專注力麻麻,可能太多其他野係學校對佢黎講好好奇,再觀察下先

    回覆刪除
    回覆
    1. 暫時我又唔覺有好大問題, 不過佢係學校同屋企, 完全係兩個人黎, 所以都真係有待觀察~

      刪除
  3. 班主任都話一仔專注力差,可能见佢坐唔定吧?
    小B間學校真係好好呀,又貼心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我相信大部份小朋友都係咁, 再大d可能就會好d~

      刪除
  4. 係咪救記呀? 好叻叻呀小B入到救記!! 真係一間好學校!!
    而家小B好叻, 只係N班咋, 全部自理都做到哂 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀...其實呢間學校真係幾好, 不過就太happy school囉, 所以出年K1我多數都會幫佢轉校 (如果有學校收嘅話).
      大部份全日制嘅學校都好著重佢地嘅自理, 因為咁樣老師先唔會咁忙丫嘛!! ^^

      刪除
  5. 回覆
    1. 係呀..佢日日都要帶埋BB先肯返學架, 因為係學校訓覺時佢要搵野陪丫嘛, 係咪好醜怪呢, 哈哈~

      刪除
  6. 間學校好好喎,專注力問題,我估呢個年齡嘅小朋友好多都會咁呀,唔使太擔心

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實老師已經講左兩次, 初初聽時覺得無乜野, 不過再聽就硬係好似有問題咁.. 雖然我都明白呢個年紀嘅小朋友大多數都會係咁, 所以我會盡量叫自己唔好太擔心, 應該再大d就會好d架喇!

      刪除