2014年10月30日 星期四

認字溫習

其實小B學校真係好貼心...為了令家長們可以幫忙溫習認讀字, 特地派發了全套中文認字配對咭, 由於今個月教學主題是"自我認識", 所以暫時認讀字方面只學了"口, 手, 腳, 牙"!!

(其他字咭免得未學會已被小B和妹妹B毀滅, 所以暫時還未拿出來, 最近我家倆隻小鬼的破壞力越來越驚人啊~~~)
今次媽媽我絕對無懶惰, 由星期一開始, 每天都會抽10-15分鐘左右幫小B重溫中文字, 暫時每次小B聽到溫習兩個字時都非常樂意, 希望小B繼續Keep住這份溫習熱誠啦. 

如果每日都只拿著這些咭配對配對再配對好像有點沉悶, 所以媽媽自家制了一張練習紙, 然後叫小B把它們畫線連起來, 暫時因小B還未需要做連線功課, 所以覺得好好玩, 哈哈!!





最近媽媽幫倆姊妹開了一個Facebook Page Anke & Karena - 小b與妹妹b 有興趣的話就入黎Like一Like支持下啦!!  ^^

14 則留言:

  1. mama 真係好貼心呀, 比個"like"你 ^^

    回覆刪除
  2. 犀利呀,每日都抽時間溫,小b 有你督促,一定好快識晒 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 見有時間咪温習下囉, 總好過佢只玩玩具嘛~

      刪除
  3. 自家制了一張練習紙 <---- 媽媽好有心機, 犀利!

    回覆刪除
  4. amy mama好有心機呀, 原來咁快就要認字, 我都唔知添~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見老師叫得閒温習下, 所以我先開始咋, 如果唔係我應該無咁神心, 哈哈!!

      刪除
  5. 又幾好喎,用實物圖,加油小b

    回覆刪除
  6. 好有心機呀, 咁快溫習, 我放工只會同AR 仔玩 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係用十幾分鐘者...
      無計啦, 怕佢唔記得嘛, 咪唯有不停咁洗佢腦囉.

      刪除