2014年10月8日 星期三

大朦媽媽

今早媽媽特地叫姨姨帶小B返學, 好讓我可以早點出門去交報名表, 交表時間由9時開始, 當我落車行去學校之際還在想, 現在9時未夠, 究竟學校會否讓我先交表呢?!  結果我這個想法真的超級多餘, 因為當我一行到去學校時, 就見到大約有7, 80人在輪候交表喇!!  其實我都係第一次遇著交表要排隊, 再加上朋友提醒, 我才知道這間學校算是區內數一數二的呢, 難怪....

雖然交表人數眾多, 但慶幸學校收表效率蠻高, 大約差不多半小時左右, 我就已經可以去到前面位置喇.
可惜當我還未到櫃台交表時, 已經有在場老師話我資料不足, 要帶齊資料才可再來...唉~

明明事先已經知道要帶正本出世紙, 點知最終還是忘了帶正本, 變相今日就白行一趟嚕, 媽媽我真的除了無奈就只有無奈.

下次再去交表時, 一定要Double Check再Double Check, 免得浪費車錢又浪費時間.





最近媽媽幫倆姊妹開了一個Facebook Page Anke & Karena - 小b與妹妹b 有興趣的話就入黎Like一Like支持下啦!!  ^^ 

5 則留言:

  1. 我上星期去幼稚園交表,又都係等左好耐啊,不過我下午去,又熱又曬,真係辛苦到.....幸好條龍又係清得快.....不過已經覺得好誇張了.........

    回覆刪除
  2. 下次唔好咁大矇了! 白排一敞呀真係~

    回覆刪除
  3. 點解啲人咁早去排隊交表??? 早交有得揀面試時間???

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係無, 所以我先無預到會有咁多人...等我仲專登返工前走去交左先, 點知仲要帶漏野~

      刪除