2014年10月23日 星期四

享受的一刻

從9月中時被小B欽點要媽媽送返學後, 久而久之送返學就成為了我每日的指定動作喇, 雖然送返學後再趕返工確實好趕, 不過我又真的蠻享受可以送返學的時刻啵!!  ^^

若然小B早上起床時可以合作一點, 媽媽唔洗勞氣之餘, 又不用追時間, 那大家就可以更開心了.
係咪好奇怪點解小B每日都帶公仔返學呢?!  我都唔知呀...可能安全感問題, 不過經老師鼓勵下, 近幾天小B已經成功戒掉這個習慣啦, 呵呵~





最近媽媽幫倆姊妹開了一個Facebook Page Anke & Karena - 小b與妹妹b 有興趣的話就入黎Like一Like支持下啦!!  ^^

14 則留言:

  1. 可以送番學真係好開心呀~可惜我送唔到, 因為阿仔番PM>< 不過就算番AM都無用, 番工路程遠, 要好早出門口><

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩我路程近咋, 如果唔係都送唔到~

      刪除
  2. 可以親自送返學真好啊,我相信小B 都好ENJOY 你湊佢上學呢 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 可以送返學嘅日子唔會太長, 所以宜家有得送就好珍惜~

      刪除
  3. 我遲下都要送 hannah 返學,真係功夫又多左d 呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 要早左起身, 仲要打一輪仗先出到門口, 其實係會勞氣左!!

      刪除
  4. 我都好想送APPLE返學呢 >.< 可惜學校開8:45am. 送完就趕唔切返工了...

    回覆刪除
    回覆
    1. 學校同我公司唔算遠, 所以我先可以趕到咋~

      刪除
  5. 我每朝都送住校車,我都好LIKE,好彩可以岩時間再坐車返工。

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以送上校車或送返學都係媽媽覺得嘅幸福事黎 ^^

      刪除
  6. 有得送都係一件開心事,如果小朋友當日合作就會更加開心

    回覆刪除
  7. 如果時間許可,可以送返學真係好溫馨開心呀,小B欽點都係因為平時愛美錫佢呀 ^^
    原來小B要搭巴士返學,咁有媽咪陪唔洗搭校巴都唔錯呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實行番學都係10-15分鐘左右, 不過媽媽怕熱又懶行, 所以咪寧願搭兩個站都揀坐巴士囉~

      刪除