2015年12月8日 星期二

K1班親子聖誕吊飾

小B學校真係好鍾意做親子勞作, 而且係每個節日都要做, 雖然唔係強迫性要交, 但有得交總比無得交好, 因為大部份家長小朋友都好踴躍參與, 所以就算我唔想交, 小B都會要求我交...

今次媽媽真係堅Hae, 唔到最後一分鐘都唔動手去做.
(話明到最後一分鐘, 即係其實我真係有諗過放棄唔交啦 :p)

好...Deadline前快手一起動手吧.

小B負責將雪條棍上色...
妹妹負責監督...
爸爸媽媽負責黏貼剪裁相片Size...
不消一會, 聖誕樹相架吊飾終於面世啦...呵呵!!
雖然我哋嘅作品略為求其, 不過我哋又唔係抱住要有獎嘅心態, 所以結果並唔重要, 最重要嘅係當中嘅親子過程.





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

4 則留言:

  1. 都OK 喎~ 今次我地決定唔交呀~哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 原本真係唔打算交架, 但小b見同學仔交, 佢又話要交, 所以最終都係交左~ :p

      刪除
  2. 嘻....都好靚呀 ^^
    我都覺得依家D幼稚園好多野攪....我又係成日做...>M<""

    回覆刪除
    回覆
    1. 遲d當細佬妹都返埋幼稚園後, 你都係每款做定3個啦, 哈哈~

      刪除