2015年12月30日 星期三

2015聖誕系列のBoxing Day Night

今日雖然係我同爸爸嘅鐵婚紀念日, 不過我哋並無放低兩個囡自己去慶祝, 反而晏晝幫小B開咗個生日會, 夜晚再同姑姐, 姑丈, 表哥一家齊齊食飯慶祝, 係咪好唔浪漫呢, 哈哈!!   但老套D都係嗰一句啦, 點樣慶祝同食乜野都唔重要, 最重要就係一家人食得開心嘛, 而且放假嘅日子我兩個囡又點會肯放過我哋啵~

媽媽我亦好有先見知明, 知道開完生日會大家都會攰, 所以一早已經揀咗喺沙田食飯, 唔洗騰出騰入去咁遠, 而且倆姊妹又無瞓晏覺, 去得太遠只會辛苦我同爸爸.

今次我哋揀左喺大會堂天台花園嘅La Terrazza, 其實我想試呢間餐廳好耐架啦, 但每次都總係有D阻滯, 所以當我知道Boxing Day呢日會出黎食飯慶祝後馬上就打去訂位喇.  ^^

其實呢間餐廳嘅室外位置都幾有情調架, 不過天氣涼又有小朋友, 所以只好選擇坐室內.

一坐下來連餐都未點, 就先每位送上一杯蘋果茶及軟綿綿餐包 (按人頭計), 連倆姊妹都一人有一份唔洗爭.

叫餐後再送上超好味磨菇湯及菠蘿沙律...

羊架 & 燒春雞
 肉眼扒 & 豬手
最後仲有一個漢堡包同兒童裝 (掛住食已經無再影), 而以上每一款食物都真係好好味好好味, 連奄奄尖尖嘅爸爸都大讚Yummy呢, 仲話遲下可以再Encore, 結果當然係大大小小都食到挺著大肚子離開啦, 讚呀~ 

送上大合照一張
有得食又有得玩, 呢位小朋友今日真係過得超開心.
好愛小B嘅靚仔表哥~
都係妹妹乖, 一於食飽先玩~
好啦...食飽飽見時間尚早, 於是我哋打算去星光花園影燈飾, 因為聽聞今年整得好靚啊, 只可惜我哋想影嘅時候人哋亦都想影, 結果要排1.5小時先可以入去, 最終梗係放棄啦, 唯有過晒節日有機會先再去影吧.

無得影相, 於是姑姐就帶小B去買生日禮物, 今年小B揀咗買琴, 不過我屋企好細無位放, 所以鋼琴就免喇, 電子琴都唔可以揀太大部...
最後食埋個甜品就過咗完滿嘅一日啦...呵呵!!
小B: 多謝姑姐~





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

6 則留言:

  1. 小b預祝你元旦生日大快樂,呢日好有紀念性,小b一定超級開心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都祝你家展澄除夕生日快樂呀....^^

      刪除
  2. 但老套D都係嗰一句啦, 點樣慶祝同食乜野都唔重要, 最重要就係一家人食得開心嘛 ===>完全同意,無野比一家人齊齊整整更開心!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前可能會覺得好緊要, 不過呢幾年心態已經唔同晒~

      刪除
  3. 小朋友開心,大人就滿足,鐵婚快樂﹗

    回覆刪除