2015年12月31日 星期四

回顧我的2015

轉眼間又黎到2015年嘅最後一日啦...一年容易又過去, 有小朋友後嘅生活真係過得好快好快, 而且都算過得精彩, 亦因為有倆姊妹, 我嘅生活先會變得咁有活力咁有動力.

呢一年生活中未見有大起大落 (咁即係平平穩穩啦), 但都有令我不安嘅事架, 就係幫小B轉校嘅事喇, 始終兩間學校嘅分別太大, 所以就連我自己都需要一段時間才能完完全全咁適應, 曾經我有懷疑自己是否決定錯誤, 但當大家都適應好之後, 慶幸小B今年K1嘅校園生活都算過得開心愉快.

另一件最令我擔心嘅當然就係倆姊妹健康啦, 自小B返學後, 生病次數多到數唔晒, 連帶妹妹都一樣, 不過小病是福, 無乜大病已經要好感恩, 來年真係要想辦法增強一家嘅抵抗力呢.

工作方面已經無乜好講, 因自有家庭之後, 工作對我來說已經變得係次要, 但無咗又唔得囉, 只要繼續安安穩穩已經心滿意足, 但求繼續有薪加又有花紅分, 哈哈~

而最開心嘅就係6月時嘅Family Trip喇, 有得去旅行已經係件開心事, 能夠同埋婆婆一齊去就當然更加開心啦, 說真的...我真係好想每年都可以同埋婆婆一齊去旅行架, 始終婆婆湊住我哋咁多個都好辛苦, 所以真係好想佢開心.

2015大概就是這樣吧, 只要學會知足, 其實已經過得好不錯, 感謝今年在我身邊出現過嘅你..你..你及你, 希望2016會過得更加精彩更有意義.

新一年祝願大家繼續要身體健康, 幸福快樂!!





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

9 則留言:

  1. Happy New Year!祝你哋一家新一年開開心心﹗身體健康更加係最緊要﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 最緊要係大家都身體健康, 仔女聽話 ^^

      刪除
  2. 新年快樂愛美!一家人最重要健康快樂呀

    回覆刪除
  3. Happy new year! 祝愛美一家健康快樂,事事順利

    回覆刪除
    回覆
    1. 新年快樂, 大家都要身體健康事事順利!!

      刪除
  4. 原來小b都係返學後成日病呀? >.<
    新一年希望大家都身體健康呀:)

    回覆刪除
  5. Happy new year!
    小B咁叻女適應又強,證明你有決定錯啦(轉校) ^_^

    回覆刪除