2015年12月22日 星期二

Cool妹出戰 - 3rd N班Interview結果 (浸信會)

面試結果應該不難猜對吧, 皆因事前我哋已經知道大概只係去陪跑而已.

點解我會話事前已經知道係陪跑...因為報名時就知道學校會按報名先後次序而收生囉, 而我亦因為太懶關係一直拖至今年10月才去交報名表, 但明明學校只要年滿一歲就已經接受申請, 一看就知我有多遲啦, 哈哈.  加上N班只收12名學生, 我哋又點會咁好彩爭到啵...今次妹妹排第74呀.  雖然學校都有話會睇小朋友面試表現黎作考慮, 但我家妹妹當日完全唔肯開金口回答老師問題, 只做對指令, 若然真係要睇表現, 妹妹根本就未達標. 

可能有人會問, 明知係陪跑點解都仲要去面試呀?!

其實我哋決定去面試, 都只不過係抱住帶妹妹去玩嘅心態, 反正妹妹明年都要繼續面試K班, 既然有機會倒不如早點開始俾妹妹多點面試經驗, 任由她去玩下見識下, 希望明年會有更好表現嘛. 

這應該算是合理結果吧... 
遲些有時間再另Blog一篇馬年妹妹報N班後感啦~  :p





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

5 則留言:

  1. 馬年妹妹 <-- e,我家孖 b 都係馬 b 啊,不過佢地係15年1月,原來Cool妹同孖b同系(馬 b)呢~~~

    回覆刪除
  2. 我都覺得interview係要不停吸收經驗先會有進步

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 所以我決定出年要報多d先得, hahaha~
      出年最想就係可以入到燒腩仔個間!

      刪除
  3. 全日制真係好吸引,特別係在職父母……

    但總有機會,因有些家長更鐘意名校,而名校亦愛收大b。

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我仍然堅持住會等到有人放位俾我地嘅諗法架,哈哈!!

      刪除