2015年12月28日 星期一

2015聖誕系列の聖誕節

今年聖誕節...我哋真係過得好簡單, 所有節目都離不開兩個囡, 雖然我哋未至於俾到最好嘅野佢哋, 但我哋會盡我哋能力去令佢哋開心.

呢幾個月電視有套卡通片叫妖怪手錶, 而倆姊妹就因為首歌而被深深吸引住, 自此每星期日都會坐定定喺電視面前等睇呢套卡通片, 咁岩前陣子媽媽知道妖怪手錶電影版會喺聖誕期間上影, 所以都有打算約朋友仔去睇 (怕爸爸會悶本打算唔預爸爸), 點知後尾爸爸知道竟然話不如聖誕節一家四口去睇 (好明顯有人唔想諗節目啦), 為怕爸爸反悔結果我好快手咁上網買咗飛, 哈哈~

兩張飛四個人仲有四個位...抵!!  :p
食住薯條等開場, 簡直係一大樂事也~
難得一家四口齊齊入戲院睇戲, 梗係要影張合照啦...
雖然事前以為倆姊妹會對妖怪手錶呢套電影有興趣, 但最終竟然兩個都瞓咗, 相反爸爸媽媽就覺得套戲幾低B幾好笑!!

夜晚爸爸話返屋企玩煮飯仔, 所以今晚嘅聖誕大餐就由爸爸負責...
雖然簡單, 但味道真的不錯啊, 最重要係我覺得咁樣已經夠溫馨夠幸福了, 咔咔~

Merry Christmas!!





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

2 則留言: