2015年12月26日 星期六

Happy 6th Anniversary - Iron Wedding

6年時間對於一段婚姻來說並不算長, 但我有信心我們一定會有更多更多嘅6年直至我們都老去. 

這些年來多謝你一直對我愛護有加, 雖然偶爾還是會吵吵架, 不過你脾性真的非常好, 就算係我先無理取鬧, 你都可以扮作若無其事, 直至令我消氣為止.

雖然我倆都並非浪漫之人, 6年後嘅我們激情亦已不再, 但我們嘅感情相反卻越來越深厚...

我亦感謝你這個從前超愛玩嘅一個大男孩, 如今竟然變得如此照顧家庭, 看著你這麼多年來一直為我嘅轉變, 為這個家嘅付出, 真心覺得好幸福呢~

老公...鐵婚快樂, 就讓我們一起繼續努力令這個家充滿幸福和愛吧!!





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

2 則留言: